Persoonlijk heb ik liever een nieuw window wat ik kan sluiten als ik genoeg gezien heb en vervolgens weer verder kan op het forum waar ik gebleven was.
Misschien iets voor een poll
Eric
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Hier wordt uitgelegd hoe dit gewijzigd kan worden. Ik zal eens kijken of dat bij ons ook lukt.Compared to phpBB3, links in phpBB2 had a slightly different behaviour: When you clicked them, they opened a new window with the requested page. This was changed in phpBB3 for a couple of reasons, but one of the most important ones was the goal to achieve XHTML 1.0 Strict-validation for the whole board.
Hoi Jarno, in de vorige versie van het forum, kreeg je een nieuw window/tab. Nu blijf je in dezelfde sessie, tenzij je de control toets indrukt. Het went wel, net als VistaAutomatisch openen van links in een nieuw venster is zo anno 1999.
Goede! De links in de landeninfo topics kloppen niet meer. Dit zal moeten worden aangepast. Ik zal Sander een bericht sturen.Peter M schreef:Hinderlijker is dat de links in de Landeninfo niet mee werken. Je kan niet meer ineens naar het betreffende onder springen maar je moet er al scrollend komen.
En Ctrl muiswiel wil ook nog weleens werken.Vincent Schol schreef:Voor wie de tekstgrootte te groot of te klein vindt; met Ctrl + kun je inzoomen, met Ctrl - uitzoomen en met Ctrl 0 (nul) terugkeren naar de oorspronkelijke grootte.
Helaas Eric, voorlopig zal het zo blijven. Je kunt je ook aanleren om voor het openen van hyperlinks de rechter muisknop te gebruiken. Dan verschijnt het menu met "Openen in nieuw venster".Eric op de Fiets schreef:Blijft lastig hoor, ik raak het topic vaak kwijt na een uitstapje via een link. Ik vergeet de control toets voordat ik klik. Extra tabje/window is dan wel makkelijker.