Inmiddels rijd ik al zo'n 2500 km op Continental City Contact 54-559
De keuze die ik maakte toen ik mijn VSF T400 kocht. Voor mij was de lekbestendigheid een hoge prioriteit ivm woon-werkverkeer van 40km per dag.
Nog steeds is de lekbestendigheid belangrijk, wel vraag ik mij af of er niet andere mogelijkheden zijn waarbij ik mischien wel iets moet inleveren op lekbestendigheid maar de rolweerstand toch kan laten afnemen zonder direct veel te moeten inleveren op lekbestendigheid. (natuurlijk ben ik mij er van bewust dat je een keer lek kunt rijden, ik heb alleen geen zin in een terugkerend patroon van banden plakken tijdens woon-werk ritten)
De route die ik rij is voornamelijk op asfalt, op een stuk onverhard( gravelsteentje) van 1km na.
kortom dus de vraag wat zijn mogelijkheden voor woon-werk verkeer van 20km per rit?
alvast bedankt voor jullie tips.
Jasmon
De keuze die ik maakte toen ik mijn VSF T400 kocht. Voor mij was de lekbestendigheid een hoge prioriteit ivm woon-werkverkeer van 40km per dag.
Nog steeds is de lekbestendigheid belangrijk, wel vraag ik mij af of er niet andere mogelijkheden zijn waarbij ik mischien wel iets moet inleveren op lekbestendigheid maar de rolweerstand toch kan laten afnemen zonder direct veel te moeten inleveren op lekbestendigheid. (natuurlijk ben ik mij er van bewust dat je een keer lek kunt rijden, ik heb alleen geen zin in een terugkerend patroon van banden plakken tijdens woon-werk ritten)
De route die ik rij is voornamelijk op asfalt, op een stuk onverhard( gravelsteentje) van 1km na.
kortom dus de vraag wat zijn mogelijkheden voor woon-werk verkeer van 20km per rit?
alvast bedankt voor jullie tips.
Jasmon