Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie wil er mee op fietsreis naar Spanje? - Forum Wereldfietser

Wie wil er mee op fietsreis naar Spanje?

Hallo mede-enthousiastelingen, volgende mei wil ik graag naar Spanje fietsen. Ik ben ervaren maar zoek een man, vrouw of mensen die mee willen, de leeftijd en nationaliteit zijn voor mij onbelangrijk. Het is leuker om niet alleen te gaan. In circa 2 en halve week heen fietsen, daar een tijdje blijven en dan evt weer terug fietsen. Ik ben 48jr, uit Amsterdam. Een fiets met goeie trappers, een beetje conditie en niet al te slappe knieën, meer heb je niet nodig, en wat geld natuurlijk. Doorzettingsvermogen komt makkelijker als je met z'n tweeën of meer bent. Een schitterende tocht, nauwelijks klimmen want daar hou ik niet van, de laatste keer ben ik voor het eerst met versnellingen gegaan. Ik fiets een andere route dan gebruikelijk, via west Frankrijk en ken een plek om halverwege een paar dagen uit te rusten. Laat snel wat van je horen, de voorpret alleen al is de moeite waard. Een fantastisch avontuur, echt waar, onderweg zo veel mogelijk kamperen, prachtig afwisselend landschap, steden en rivieren. Géén kapelletjes! En na twee weken staan we aan de Middellandse Zee! Tot gauw, Rob.

Dag Rob,
In mei ga ik (m. 56 jr) ook naar Spanje maar via route van Benjaminse. West Frankrijk al doorkruisd, vandaar. Jammer was leuk geweest. Gr.
Ook Rob

alime schreef:Dag Rob,
In mei ga ik (m. 56 jr) ook naar Spanje maar via route van Benjaminse. West Frankrijk al doorkruisd, vandaar. Jammer was leuk geweest. Gr.
Ook Rob
Beste Rob,
Wat is de route van Benjaminse, misschien vind ik dat ook leuk, ik heb tegenwoordig versnellingen.
Groeten Rob

Hoi Rob en anderen wellicht,

Titel van boekje "onbegrensd fietsen naar Andalusie" of " ..... naar Barcelona" In totaal 3 delen.
Lijkt me leuk om met meer mensen te doen. Vrijheid blijheid. Dus vaak individueel maar soms ergens afspreken op camping of chambre d'hote.
Kan ook zijn tot aan Spanje ofzo en dan canal du midi via midden Frankrijk wer terug.
Gr, ook Rob
hallo rololi,

ben jij dezelfde persoon die ook op het forum van de vakantiefietser.be een post geplaatst had over deze reis?
als je dezelfde persoon bent, daarin sprak je over 180 km per dag, misschien is dat detail ook hier het vermelden waard, :lol:

succes verder :D
frank en diane schreef:hallo rololi,

ben jij dezelfde persoon die ook op het forum van de vakantiefietser.be een post geplaatst had over deze reis?
als je dezelfde persoon bent, daarin sprak je over 180 km per dag, misschien is dat detail ook hier het vermelden waard, :lol:

succes verder :D

Nee hoor, 180 per dag is voor mij 2 dagen en soms langer met kapelletjes.
Ik ben de Rob W met naam geregisteerde alias Alime uit de Betuwe.

Maare..... is er dan iemand die in mei naar Spanje gaat via route benjaminse en alleen met mooi weer tentej op zet ? Rob W
Hoe wil je anders OOIT in twee en een halve week in Spanje geraken?
Rololi schreef:Hoe wil je anders OOIT in twee en een halve week in Spanje geraken?
Hoi Rololi.

Ik hoef niet in 2,5 week in Spanje te geraken. Ik kan er weken over doen.
Zijn er enthousiastelingen waar ik dan af en toe mee op kan fietsen of af en toe ergens afsrpreken? Rob (alime).