Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat is het gemiddelde gewicht van de wereldfietser - Forum Wereldfietser

Wat is het gemiddelde gewicht van de wereldfietser

In mijn serie van typerende vragen en naar aanleiding van ander draadje de vraag:
Wat is het gemiddelde gewicht van en welke lengte heeft de wereldfietsers?
Ik ben 75kg en 1.76m lang

hmm, heb een bmi van 22,8 is dat al genoeg om te weten?

Bas

Eens benieuwd hoeveel vrouwelijke wereldfietsers op deze indecente vraag zullen antwoorden, beste Driesba :lol: .
Maar goed, ikzelf ben 73 kg en 173cm.
Toen ik in 1994 voor de eerste keer naar India trok was ik 175cm en woog ik 68kg voor het vertrek en 59kg bij terugkeer ;-) .

jansenius schreef:Eens benieuwd hoeveel vrouwelijke wereldfietsers op deze indecente vraag zullen antwoorden, beste Driesba :lol: .
Maar goed, ... .
Deze uitdaging neem ik aan... 8)

Ik ben maar 1.67 lang en mijn gewicht is 64.7 kg :P

P.S.: Ben je gekrompen?
DriesBa schreef:In mijn serie van typerende vragen en naar aanleiding van ander draadje de vraag:
Wat is het gemiddelde gewicht van en welke lengte heeft de wereldfietsers?
Ik ben 75kg en 1.76m lang
Ik ben blij dat dit onder "kletspraat" staat :wink:

157 cm. en ca. 55 kg.
BMI 22,3 zie ik net... :shock:

Zal van de spiermassa komen: dat is zwaarder dan dezelfde vetmassa. :wink:

1.70 lang en 68 kg :P

184cm, 63kg

8) 8) 8) Wat voor kleur ogen heeft de gemiddelde wereldfietser? :lol: :lol: :lol:

:)

1.78 m en momenteel 73 kg.
Het gewicht valt op kantoor moeilijk te houden, maar ik zal men best doen ...
En voor Bert: Ogen: groen/grijs :D

1m72 en 68Kg (kort na mijn zwaar culinair getinte fietsreis doorheen Zuid-Thailand ging ik bij-na doorheen de magische grens van de 70kg! :oops: Maar dat is ondertussen goedgekomen)
Ogen: onweerswolkengrijs
Schoenmaat: 41
Haar: meer en meer terugwijkend
Geboren: ja
Geslacht: nog niet

Ik zou het statistiekboekje van DriesBa wel eens willen zien!

1m77, gewicht tussen 67 en 68 kg. BMI plusminus 21,6 :wink:

M. schreef:1m77, gewicht tussen 67 en 68 kg. BMI plusminus 21,6 :wink:
Gewicht: afh. van de hoeveelheid water en proviand 100 kg met bepakking
lengte geen idee 8)

bert sitters schreef:8) 8) 8) Wat voor kleur ogen heeft de gemiddelde wereldfietser? :lol: :lol: :lol:

8) Raad maar Bert
:roll::? Jeetje Driesba je bent ook niet te stoppen he. Zo kunnen we nog wel even van de straat en de fiets blijven. Ik weet er zo 100-e vragen bij in deze stijl. Veel plezier dan maar weer, zal ik maar zeggen! :lol:
Waar haalt Dries het steeds vandaan...?

Krijgen we straks, na al je vragen, ook een beschrijving van de gemiddelde (wereld) fietser?

Het valt me op dat hier erg veel lichtgewichten zijn. Ik dacht dat ik al niet te zwaar was, maar dat valt tegen met mijn 1.82 meter en 78 kg.
HansvanderVeeke schreef:Waar haalt Dries het steeds vandaan...?

Krijgen we straks, na al je vragen, ook een beschrijving van de gemiddelde (wereld) fietser?.
Yep en van de maten van de grote tenen, haarkleur, hoeveel uur ze slapen, wat ze eten, hoe vaak je je nagels knipt, of ze getrouwd zijn en en en....
:wink: Zo kunnen we ons bezig houden met onze grote hobby tussen de reizen door en vertonen we niet al te veel cold turkey 8)

Mijn BMI is ook mooi groen zoals bij Vincent hieronder

Voor mensen die niet weten wat een BMI is. Die kun je hierberekenen. Die van mij is mooi groen :wink:
Michael W schreef:
DriesBa schreef:In mijn serie van typerende vragen en naar aanleiding van ander draadje de vraag:
Wat is het gemiddelde gewicht van en welke lengte heeft de wereldfietsers?
Ik ben 75kg en 1.76m lang
Ik ben blij dat dit onder "kletspraat" staat :wink:
Je zult mij niet horen grinniken over degenen die niet over hun gewicht durven te spreken. :)

P.s. ik vind het feit dat ze (I presume) fietsen veel belangrijker. :D

Blanche schreef:
bert sitters schreef:8) 8) 8) Wat voor kleur ogen heeft de gemiddelde wereldfietser? :lol: :lol: :lol:

8) Raad maar Bert
:roll::? Jeetje Driesba je bent ook niet te stoppen he. :lol:
Jazeker wel. Ik zal proberen op te houden met mijn "verstrooi(i)ngsvragen".
Ik dacht dat het wel kon, maar als het teveel weerstand oproept, zal ik me beperken tot fietsinhoudelijke reacties. Ik hoop dat ik me houd aan het zelfreinigendprotocol, anders tik gerust even tegen het beeldscherm; ik zal dat als een dreun ervaren en mezelf corrigeren. Let op de volgorde van de icons: :oops: :? :) :lol: