Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ikke drie.De tovenaar schreef:Ook interessant is te weten hoeveel fietsen bezit de gemiddelde wereldfietser?
Ik heb er een stuk of 5 (wrakken niet meegeteld) - 1 stadsfiets, 2 hybrides, 1 ligger en 1 vouwfiets.
Bij mij worden ze alle 4 ieder jaar wel minstens 1 keer gebruikt ...Vincent Schol schreef:Maar hoeveel fietsers zijn er? Ongebruikte fietsen in de schuur of met een lekke band, vastgezet aan een hek, komt vaak voor.
Als er 4 miljoen mensen net zoals jij 4 fietsen zouden hebben zit je al op het aantal van 16 miljoen fietsen. Dan blijven er dus nog 12 miljoen over zonder fiets. En die willen echt niet alles te voet doen...Chris schreef: Zit wel met een vraag...
Als Nederland ongeveer evenveel fietsen als inwoners telt, waarom worden er dan nog zoveel gejat
Is al verkocht Willem.willem.megens schreef:Caravan heb je dan dus niet meer nodig, kun je daar je fietsen in stallen.
Hoi Hans,HansvanderVeeke schreef:----------------------- Weetje van de dag 2406 -----------------------
Nederland telt ongeveer evenveel fietsen als inwoners: 16,4 miljoen.
Er is slechts een enkel ander land dat ook evenveel fietsen als inwoners heeft: Denemarken, met 5,5 miljoen inwoners.
Eeeh, het weetje van de dag. Iets wat ik elke dag toegemailed krijgmarjan schreef:Hoi Hans,
Wat is jou bron?