Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ikke drie.De tovenaar schreef:Ook interessant is te weten hoeveel fietsen bezit de gemiddelde wereldfietser?
Ik heb er een stuk of 5 (wrakken niet meegeteld) - 1 stadsfiets, 2 hybrides, 1 ligger en 1 vouwfiets.
Bij mij worden ze alle 4 ieder jaar wel minstens 1 keer gebruiktVincent Schol schreef:Maar hoeveel fietsers zijn er? Ongebruikte fietsen in de schuur of met een lekke band, vastgezet aan een hek, komt vaak voor.
Als er 4 miljoen mensen net zoals jij 4 fietsen zouden hebben zit je al op het aantal van 16 miljoen fietsen. Dan blijven er dus nog 12 miljoen over zonder fiets.Chris schreef: Zit wel met een vraag...
Als Nederland ongeveer evenveel fietsen als inwoners telt, waarom worden er dan nog zoveel gejat
Is al verkocht Willem.willem.megens schreef:Caravan heb je dan dus niet meer nodig, kun je daar je fietsen in stallen.
Hoi Hans,HansvanderVeeke schreef:----------------------- Weetje van de dag 2406 -----------------------
Nederland telt ongeveer evenveel fietsen als inwoners: 16,4 miljoen.
Er is slechts een enkel ander land dat ook evenveel fietsen als inwoners heeft: Denemarken, met 5,5 miljoen inwoners.
Eeeh, het weetje van de dag. Iets wat ik elke dag toegemailed krijgmarjan schreef:Hoi Hans,
Wat is jou bron?