Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Amsterdam - Praag, GPStrack op Everytrail - Forum Wereldfietser

Amsterdam - Praag, GPStrack op Everytrail

Ik ben begin juli met mijn vriend van Amsterdam naar Praag gefietst. De GPS-track heb ik neergezet op www.everytrail.com. 'Hij komt ook nog op www.GPStracks.nl maar dat duurt altijd een paar maanden.

Bij Everytrail staat íe er gelijk op. Ook heb ik een aantal van de onderweg gemaakte foto's aan de track toegevoegd (ofwel ge-geotagged zoals ze dat noemen), zodat je precies kunt zien waar ze gemaakt zijn.
Het is vrij gemakkelijk voor elkaar te krijgen en erg leuk om zo je ervaringen te delen met anderen!

Bedankt liedje voor deze track! De toevoeging van de foto's is ook erg leuk! In het voorjaar zal ik mijn allereerste fietsvakantie gaan ondernemen en de route naar Praag staat op mijn lijstje van potentiele kandidaten. Zou zeker jullie track in mijn Garmin laden!

Groet,
Koek

Leuk dat je ook erover denkt naar Praag te gaan! Het is zeker een aanrader we hebben erg genoten van de trip...hoewel het soms ook zwaar was en we best moesten afzien. Duitsland is een geweldig (fiets/vakantie)land, maar we vonden het Tsjechische platte land een beetje naargeestig. De Track die op everytrail staat is precies zoals wij ook gefietst zijn. Hij komt niet overal overeen met de originele route. Zo zijn we het laatste stuk richting Praag aan de verkeerde kant van de Moldau beland en zijn dus langs de verkeerde kant naar Praag gefietst. Ook hebben we de 'shortcut' via Eisenach genomen en we zijn regelmatig afgeweken van de route om naar campings te gaan. Als je je mailadres even doorgeeft kan ik je de originele track mailen zoals ik die van de FIS heb gekregen mocht je voor de Praagroute kiezen. Daar zitten ook veel meer overnachtingsplaatsen bij. Ik heb ook nog een POI bestand met heel veel supermarkten in Duitsland...altijd handig.

Check ook onze site voor het hele verhaal: www.evil.demon.nl