1.
hallo vakantiegangers! Ik ben van plan om met rayanair te reizen vanuit Weeze (duitsland). Nu heb ik op internet informatie gezocht hoe ik daar het beste (en goedkoop) naar toe kan reizen. Het schijnt dat je een bus kan reserveren via internet. Deze kan je dan in Utrecht nemen vanuit Transverium. Nu is mijn vraag: wie heeft hier ervaring mee en hoe gaat dit in zijn werk? En is dit wel betrouwbaar?
Alvast hartelijk dank!! En een fijne vakantie toegewenst :-]
1.
Geplaatst op Tuesday 08 July 2008 11:32
HDK86
Afbeelding van HDK86
* Profiel
* 49 berichten
vanuit Nijmegen gaat een "gewone " bus naar vliegveld Weeze, duurt een half uurtje. Trein Utrecht-Nijmegen: ongeveer een uurtje.
Het is dan wel geen antwoord op je vraag...maar misschien heb je er wat aan
2.
Geplaatst op Tuesday 08 July 2008 11:42
kenza
Afbeelding van kenza
* Profiel
* 13 berichten
Dank je wel. Wie weet heb ik er wel wat aan :-] Maar moet ik dan de bus bij het centraal station nemen? Hoe kan ik daar achter komen en welke busnummer is dat? 8:-)8
3.
Geplaatst op Tuesday 08 July 2008 11:54
babado
Afbeelding van babado
* Profiel
* 627 berichten
Deze moet je hebben:
http://www.airexpressbus.com/
Dit is een kleine bus die van Amsterdam naar Weeze rijdt en ook op Utrecht stopt! Voor 40,- heb je een retour. Reistijd vanaf Utrecht is ongeveer 2 uur
De bushalte is ergens buiten de stad:
http://www.airexpressbus.com/nl/busstops.html
ik heb dit laatst gedaan vanaf Amsterdam en is me heel goed bevallen!
4.
Geplaatst op Tuesday 08 July 2008 12:17
kenza
Afbeelding van kenza
* Profiel
* 13 berichten
Babado je bent geweldig! 8:-)8 Ik heb nog 1 vraag: wordt je afgezet naast het vliegveld, dus dat je niet weer een stuk moet lopen? En hoe zit het op de terug weg? Wacht die bus dan netjes op dezelfde plaats? Zo ja, dan zou dat natuurlijk geweldig zijn!
5.
Geplaatst op Tuesday 08 July 2008 12:26
babado
Afbeelding van babado
* Profiel
* 627 berichten
:-] je wordt echt voor de deur afgezet! het is een heel klein vliegveld, net zoiets als Eindhoven...
En terug zelfde verhaal. Je kunt de tijden ook vinden op de site, alleen jammer dat ie maar een paar keer per dag gaat, dus hoop dat je een goede aansluiting vindt.
6.
Geplaatst op Tuesday 08 July 2008 18:18
germanwings
Afbeelding van germanwings
* Profiel
* 249 berichten
Weeze is echt zo klein, dat ik zelfs toen ik op lang parkeren geparkeerd had met mijn auto ik er toch nog binnen 5 minuten was.
Echt heerlijk!! En terug precies het zelfde, ik zat na landing binnen een half uur in mijn auto op weg naar huis
7.
Geplaatst op Thursday 10 July 2008 11:35
lisa
Afbeelding van lisa
* Profiel
* 2167 berichten
Ja, heerlijk die kleine luchthaventjes. Lekker overzichtelijk en het gaat allemaal supersnel!
xx lisa.