Hoi,
Kan iemand mij vertellen waarom zelfs van dure fiets (>2000 euro) de inbusboutjes roesten (b.v. waarmee het stuur vast zit)?
Waarom is dit niet van RVS. Ik snap dat RVS duurder is, maar op duurdere fietsen mag je dat toch wel verwachten?
Zijn er ook fabrikanten wel RVS boutjes gebruiken?
Ik las op de site van De Vakantiefietser dat bij Koga Signature dit ook een probleem is want Eric wist niet hoe snel hij die boutjes moest vervangen.
Kan iemand mij vertellen waarom zelfs van dure fiets (>2000 euro) de inbusboutjes roesten (b.v. waarmee het stuur vast zit)?
Waarom is dit niet van RVS. Ik snap dat RVS duurder is, maar op duurdere fietsen mag je dat toch wel verwachten?
Zijn er ook fabrikanten wel RVS boutjes gebruiken?
Ik las op de site van De Vakantiefietser dat bij Koga Signature dit ook een probleem is want Eric wist niet hoe snel hij die boutjes moest vervangen.