Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paul Benjaminse andersom - Forum Wereldfietser

Paul Benjaminse andersom

Bese mensen,

Dit najaar komr er niets meer van Spanje, bovendien ben ik net terug van Limes, Boedapest. In het vroege voorjaar ben ik van plan van zuid spanje naar NL te fietsen. Maar in tegengestelde richting van het routeboekej van Paul benjaminse. In Spanje is het dan al lekker wel lekker en in Nederland lekker niet lekker. Tegen de tijd dat ik hier ben wellicht wel voor iedereen lekker lekker.
Het routeboekje geeft alleen adviezen over heenfietsen. Is het mogelijk daarmee goed terug te fietsen? Heeft iemand ervaring en andere adviezen ? gr Rob

Ehhh?? Das toch gewoon Paul op zijn kop zetten en de informatie van achter naar voren gebruiken en fietsen? Vraagt wat xtra's t.a.v. de navigatie maar de overige info is toch bruikbaar?

Maar ik gebruik nooit routeboekjes dus het kan dat ik nu iets heel vreemds zeg. :wink:

Zie http://www.cartostudio.nl/fiets/aanvullingen.html
Routebeschrijving in omgekeerde richting Andalusië - Girona

De routebeschrijving in omgekeerde richting komt nu beschikbaar. Een deel is al klaar en het andere deel komt in de komende weken beschikbaar.
Kopers van de gids kunnen een mailtje sturen om deze routebeschrijving op te vragen. Zij krijgen dan een Word-document toegestuurd.
Of je gebruikt gewoon een GPS en download de track van de website. 8)

Wij scannen de kaarten van het Benjaminse routeboekje in, printen dat op A4 omdat we het boekje niet willen beschadigen. We rijden met de opmerkingen die op de kaartjes staan. Als het penibel wordt lees ik de route omschrijving in het boekje dat we ook meenemen. Dat is goed te doen ook tegen de richting in zoals het rondje in bijv. Andalusië.

:D Dank jullie wel. Ik ga dat eens even uitzoeken. Grote kans dat het dan volgend jaar in boekjes vorm verschijnt. De route lijkt me ook mooi, zeker in her vroeg voorjaar wanneer het nog wat groen is daar. Rob