Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Treinkaart Lille - Dax - Forum Wereldfietser

Treinkaart Lille - Dax

Heb een treinkaart te koop voor de TGV van Lille naar Dax, dit op dinsdag 22/07 e.k.
Er is ook een plaats voorzien voor de fiets dus je hoeft de fiets niet in te pakken.
De trein vertrekt 12h38 en je komt aan in Dax (dicht bij de pyreneeën) omstreeks 19h18.
De prijs voor het ticket inclusief fiets bedraagt €70.
Dus voor degene die het donkere Nederland of België wil ontvluchten naar de zon vlug reageren!!!!

Dag Marvester,

Ik snap het niet helemaal, eerst (2/7) meld je dat je voor je kaartje van Lille naar Dax geen fietsplaats kan reserveren, vervolgens bied je een kaartje van Lille naar Dax te koop aan met fietsreservering? Niet om te kniesoren, maar ik kan het ff niet meer volgen...

Roef

Mag ik hier kort op antwoorden Rongyos:
Je bent maanden bezig met de voorbereiding voor een fietsreis en dan slaat de laatste week het noodlot toe: je loopt een verrekking op waarbij een beklimming van een heuveltje in Vlaanderen bijna onmogelijk wordt.
Dus ....................

okee, da's niet zo mooi en een teleurstelling neem ik aan :(. Maar het was dus uiteindeiijk wel gelukt met het maken van die reservering vanuit Belgie begrijp ik....?

Roef