Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam, 5 augustus 2008 - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam, 5 augustus 2008

Eerste dinsdag van de maand. Vliegjes happen? Sportief en gezellig.
Fiets mee op dinsdagavond 5 augustus voor een Rondje Amsterdam. Over mooie en rustige wegen en paden in de omgeving van Amsterdam. Rustig tempo, voor jong en oud, m/v.
Vertrek 19.00 uur Berlagebrug. Vóór donker, ca. 22.00 uur weer terug.
Je hoeft je niet aan te melden. Ik ben die avond bereikbaar op 06-51119486.

Wie gaat er morgen avond allemaal mee?
Vorige keer was echt prachtig - niet te missen dus!
Jimbo

Hoi James,

Ik ga in elk geval en misschien Simone. Uit de eerdere reacties verwacht ik dat er nog wel meer mensen mee gaan.

Groeten, Koert.

Onder de bezielende leiding van James reden we vanavond zijn favoriete trainingsrondje door Waterland. Via de Schellingwouderbruggen volgden we vanaf Durgerdam de oude Zeedijk langs het IJ-meer naar Monnickendam. Vanaf hier ging het over kronkelende B-weggetjes en fietspaden door de weilanden weer terug richting Schellingwoude. Bij een biologische veehouderij hielden we halt voor een glas verse melk, door de boerin persoonlijk uit de koeltank getapt.
We kunnen terugzien op een gezellige en sportieve avond.
Zorg dat je er 2 september (weer) bij bent.
Met vriendelijke groet,
Koert.

Sorry maar ik kon niet, maar ik begrijp dat het leuk was, die biologische boer had ik niet willen missen...

Glad vergeten.
Jongens, 2 september staat nu in mijn agenda.

Dinsdag 02-09-2008 - 1900hrs
Dinsdag 07-10-2008 - 1900hrs
Dinsdag 04-11-2008 - 1900hrs
Dinsdag 02-12-2008 - 1900hrs

Elke eerste dinsdag van de maandag voortaan - staat genoteerd in mijn agenda.

Lekker rondjes vanaf de Berlageburg (1900hrs vertrekken) met een biertje achteraf. Erg leuk!

Jimbo

P.S. We gaan door zelfs als het eerder donker wordt! Verlichting erop en gaan!