Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsverhuur - Forum Wereldfietser

Fietsverhuur

Ik ben op zoek naar een fietsenverhuurder die een beetje goede vakantie-(tour)fietsen verhuurd.
Een vriendin van mij uit Estland komt 2 weken naar Nederland en wil dan een dag of 5 gaan fietsen met mij.

Het adres wat ik vorig jaar had doet het niet meer.

Zelf woon ik in Nunspeet, dus liever geen adres in Roodeschool.

Peter
Peter M schreef: Zelf woon ik in Nunspeet, dus liever geen adres in Roodeschool.
Peter
Peter, ik kan je geruststellen, er zit ook geen 'vakantie'fietsenverhuur in Roodeschool :lol:
roosje

probeer R. Koops in Elburg (Westerlengte 14)

Jaron schreef:probeer R. Koops in Elburg (Westerlengte 14)
bedankt alvast voor deze tip, ik zal ze morgen bellen (ze zijn op maandag gesloten).

Meer tips zijn overigens welkom.

Peter

Je kunt bij mij een fiets lenen. 'k Woon in Twente, dan zit je gelijk in een mooi fietsgebied, geliefd door inwoners van de Baltische staten want een vriendin van mij uit Litouwen kon haar geluk hier niet op (los van de gemoedstoestand die ontstond toen ze mij weer zag). Zend evt een PM.

Laïla heeft intussen toch besloten haar eigen fiets mee te nemen. Suggesties zijn dus niet meer nodig.

@ arizona: Bedankt voor het aanbod. Maar niet meer nodig dus. Overigens wil Laïla de Deltawerken verkennen, nadat we vorig jaar de Afsluitdijk hebben gedaan. Ze is dus een meer waterig typ.

Peter