Additionally, paste this code immediately after the opening tag: verpakkingsmateriaal in Siem Reap - Forum Wereldfietser

verpakkingsmateriaal in Siem Reap

Ik vertrek in december uit Siem Reap terug naar nederland. Heeft iemand ervaring met het verkrijgen van verpakkingsmateriaal daar? Dozen of bubbeltjes folie. Ik vlieg met malaysian, staan die ook een fietshoes toe?

klaas

Dag Klaas,

Wij zijn anderhalf jaar geleden terug gevlogen vanuit Siem Reap. Het enige verpakkingsmateriaal wat wij na lang zoeken konden vinden (op de grote markt) was plastic. We hebben de fietsen daar maar ingepakt. Thuis gekomen bleek de voordrager van de fiets van mijn vriendin verbogen, de achterdrager gebroken en ik had een aardig deukje in mijn frame :( . Dus misschien loont het de moeite om toch nog wat anders te zoeken.

groet, Gerben Mensink

Hoi,Klaas
Wij hebben afgelopen feb met Malaysian terug gevlogen vanuit maleisie en onze fietsen in fietshoezen (halfors) verpakt. Geen enkel probleem.
Wel had ik de kwetsbare delen met tape en bubbeltjesfolie verpakt
Alles prima gegaan
Succes Dirk

Je kunt ook een doos laten maken. Er zijn vast winkeltjes (vaak in de buurt van een postkantoor) die voor een weinig een doos op maat kunnen maken. Kwestie van de juiste maten en rondvragen.

Ik denk dat een doos op maat laten maken het handigst is. Even rondvragen en er is altijd wel iemand die zo'n ding voor je wil maken. Je zou kunnen rondvragen in een van de winkels met kantoorbenodigdheden. Uit mijn hoofd zitten ze met name twee of drie straten ten noordwesten van het toeristencentrum. Siem Reap ii niet al te groot en op de fiets kun je de hele stad vrij gemakkelijk doorkomen. Bubbeltjesplastic heb ik niet veel gezien. et wel deze info is 3 jaar oud en de ontwikkelingen zijn schijnbaar enorm hard gegaan.