Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Schroeven om het hoekje - Forum Wereldfietser

Schroeven om het hoekje

Hallo,

Ik zoek een schroevendraaier om de reflectors van m'n pedaal los te schroeven, eigenlijk moet het een schroevendraajer met een knikje zijn, anders is het bijna onmogelijk.

Bestaat zo een schroevendraaier? Of lukt het zo wel, totnogtoe geen succes.

Groeten
wwwillem schreef:Hallo,

Ik zoek een schroevendraaier om de reflectors van m'n pedaal los te schroeven, eigenlijk moet het een schroevendraajer met een knikje zijn, anders is het bijna onmogelijk.

Bestaat zo een schroevendraaier?
Er zijn haakse schroevedraaiers, en je kunt misschien ook een toolbitje in een bahco schuiven oid.

Er bestaan haakse bithouders en haakse (kruiskop)schroevendraaiers. Voor incidenteel gebruik is het echter wel zo makkelijk (en goedkoop) om een bitje vast te houden met een tang (waterpomptang, combinatietang, punttang, ect.)

Gerd
wwwillem schreef:Ik zoek een schroevendraaier om de reflectors van m'n pedaal los te schroeven,
Kun je niet eerst een ander deel van het pedaal verwijderen? Het lijkt me sterk dat de fabrikant de reflectoren er met veel moeite heeft opgefrunnikt.
Leon

Nou ja het is gelukt, het bleken geen schroeven, maar dat merkte ik toen de schroevendraaier er stevig op zette.
Maar plastieken klemmetjes die je eigenlijk heel eenvoudig kunt losklikken.

Dus dat ging makkelijker dan gedacht. Ik heb van die powergrips (zie eerder forumdraadje) gemonteerd, ben benieuwd. Ik kan ze niet meteen testen op een heuwel, gelukkig hebben we hier bruggen.

Waarom die powergrips geen reflector strips hebben begrijp ik niet, want die reflectors kunnen niet terug.

Groeten,

Willem