Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santiago de Compostela - Forum Wereldfietser

Santiago de Compostela

Ben op zoek naar een gemotiveerde, sportieve fietser(ster) die het ziet zitten te fietsen vanuit België naar Santiago de Compostela. Leeftijd tussen 50 & 55 jaar.
vertrekdatum begin augustus , thuiskomst staat niet vast..
no nonsens zelfstandige persoonlijkheid.
wie ziet het zitten ??
laat mij iets weten.
Diana.

Hoi Diana,

Welkom!

Dat wordt file rijden dit jaar. Iedereen gaat ineens om een een of andere reden naar Santiago de Compostela :shock: :D Wat zou de reden toch zijn? Er is vast wel iemand te vinden hier op het forum die ook die kant op gaat. Gebruik de zoek-functie anders maar even :-)

Fiets de wereld (maar NIET naar Santiago de Compostela),
Whisky

Nee joh er gaan gemiddeld zo'n 1.000.000 mensen als pelgrim naar Santiago maar dat hoeft niet te betekenen dat je elkaar overal ziet en tegenkomt. Dat valt reuze mee :wink:

whisky schreef:Hoi Diana,

Welkom!

Dat wordt file rijden dit jaar. Iedereen gaat ineens om een een of andere reden naar Santiago de Compostela :shock: :D Wat zou de reden toch zijn? Er is vast wel iemand te vinden hier op het forum die ook die kant op gaat. Gebruik de zoek-functie anders maar even :-)

Fiets de wereld (maar NIET naar Santiago de Compostela),
Whisky
Er gaan meer wegen naar Santiago naar Santiago de Compostela! De grootste beleving is niet het doel, maar vooral het onderweg zijn.

Haike schreef:Nee joh er gaan gemiddeld zo'n 1.000.000 mensen als pelgrim naar Santiago maar dat hoeft niet te betekenen dat je elkaar overal ziet en tegenkomt. Dat valt reuze mee :wink:
Ik denk voorst ook dat er in Frankrijk mooiere alternatieven zijn dan de Sint-Jacobsroute1 en 2. Denk maar aan de Normandische kust met Dieppe, Etretat, Le Mont St-Michel,... . Mocht ik ooit naar ginder fietsen dan kies ik voor een eigen route tot aan de grens met Spanje en zou dan pas de geijkte-route beginnen volgen, het laaste deel dus van de historische route, ook het mooiste en ruigste stuk. Als je een eigen route kiest via googlemaps dan kom je weinig trekkers tegen, de grote massa volgt uiteraard de geijkte fietsroutes.