ik heb je een pb bericht gestuurd.
Hoeveel moet je hebben voor de tassen en de tent
mario
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:paul.p schreef:Ik bezoek diverse forums waar men deze methode toepast en dit lijkt redelijk te werken. Dit is vaak te veel werk voor dit soort handelaren
Wat een gezeur. Door omstandigheden verkoop ik goede fietsspullen, het is aan lezers van dit forum om dit ja of nee te kopen. ben geen handelaar maar gewoon een particulier die op dit forum andere fietsers misschien kan helpen om hun uitrusting compleet te maken, is daar iets mis mee?
Deze rubriek heet niet voor niets Te koop/Te ruilpaul.p schreef:Wat er mis is? Dat in zijn algemeenheid veel verkopers een forum ALLEEN gebruiken om hun spullen te slijten.Ze een forum gebruiken als een soort van Marktplaats. Zo worden er hier met regelmaat fietsen aangeboden bijvoorbeeld.Dat is er volgens mij mis mee. Hier zijn andere websites voor denk ik. Volgens mij zijn verkooprubrieken op een forum voor gebruikers en niet voor verkopers,
Boven aan het forum de eerste zin goed lezen !!! Er is niet voor niets een rubriek te koop/te ruil! Inmiddels heb ik iedereen beantwoord en heb diverse fietsers blij kunnen maken met spullen die anders op zolder komen te liggen. Dat het beantwoord van een PB even kan duren kan gebeuren, ik heb ook een baan en ook nog de zorgen om iemand die in een verpleeghuis verblijft en ook nog graag zou fietsen! meer woorden wil ik er niet aan kwijt.paul.p schreef:Wat er mis is? Dat in zijn algemeenheid veel verkopers een forum ALLEEN gebruiken om hun spullen te slijten.Ze een forum gebruiken als een soort van Marktplaats. Zo worden er hier met regelmaat fietsen aangeboden bijvoorbeeld.Dat is er volgens mij mis mee. Hier zijn andere websites voor denk ik. Volgens mij zijn verkooprubrieken op een forum voor gebruikers en niet voor verkopers,
Hum hoeveel andere websites zijn er die over REISfietsen gaan? Dus als je een reisfiets te koop hebt om wat voor een reden dan ook, (met uitzondering van gestolen spul) lijkt me het een hele normale stap dat je bij een desbetreffende doelgroep die fiets en aanverwante spullen daar te koop aan bied, en dan kom je hier terecht, in de rubriek TE KOOP/TE RUILpaul.p schreef:Wat er mis is? Dat in zijn algemeenheid veel verkopers een forum ALLEEN gebruiken om hun spullen te slijten.Ze een forum gebruiken als een soort van Marktplaats. Zo worden er hier met regelmaat fietsen aangeboden bijvoorbeeld.Dat is er volgens mij mis mee. Hier zijn andere websites voor denk ik. Volgens mij zijn verkooprubrieken op een forum voor gebruikers en niet voor verkopers,
Hier in huize reichbus is het exact hetzelfde gegaan. Ook wij schreven een PB en kregen geen antwoord. Ik kan je post alleen maar onderschrijven. Ook al was het antwoord alleen maar geweest: Ik heb de boel verkocht. Maar goed: ik zie dat maar als schoonheidsfoutje. Het leven is te belangrijk om daar nou weer al te lang bij stil te staan.njanse schreef:..niet dus! Ik heb je via een pb een vraag gesteld over je voortassen en geen reaktie meer ontvangen terwijl ik intussen wel het bericht lees dat je alles verkocht hebt. Prima maar het is wel prettig wanneer je dan een reaktie geeft. Dat is exact de strekking van enkele van de hierboven geplaatste berichten. Het getuigt van respect om een vraag n.a.v. te koop gestelde zaken te beantwoorden. Jammer dat het er bij in geschoten is, maar ik kom dit helaas vaker tegen.Boven aan het forum de eerste zin goed lezen !!! Er is niet voor niets een rubriek te koop/te ruil! Inmiddels heb ik iedereen beantwoord en heb diverse fietsers blij kunnen maken met spullen die anders op zolder komen te liggen. Dat het beantwoord van een PB even kan duren kan gebeuren, ik heb ook een baan en ook nog de zorgen om iemand die in een verpleeghuis verblijft en ook nog graag zou fietsen! meer woorden wil ik er niet aan kwijt.