Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsweekend voor jongeren 11 t/m13 juli - Forum Wereldfietser

Fietsweekend voor jongeren 11 t/m13 juli

Hallo jongelui,

Ook dit jaar is er weer het jongerenweekend! Dit jaar zal de tocht ons voeren over de Veluwe!
We zullen vrijdag 11 juli om ongeveer 20:00 uur verzamelen op camping Warnsborn nabij Arnhem. De tocht zal gaan via mooie klimmetjes en afdalingen naar Hattem waar we zullen overnachten op camping Molecaten. Zondags zullen we de tocht voortzetten over de noord Veluwe en vanaf Harderwijk via de lf-9 route, om aan het eind van de dag in Amersfoort aan te komen. Vanaf hier kan een iedere zijn eigen weg gaan
Voor informatie over de campings kun je terecht op:
http://www.campingwarnsborn.nl (camping Warnsborn)
http://www.landgoedmolecaten.nl (camping Molecaten)
Op zaterdagochtend zullen we om 10:00 uur verzamelen op het station bij Arnhem voor diegenen die vrijdagavond niet kunnen komen.

Je kunt je opgeven bij mij door een mailtje te sturen naar:
jaronbaanders@hotmail.com

Tot 11 Juli!

Gr. Jaron Baanders

He Jaron,

Tuurlijk ben ik van de partij :D:D
Mij kunnen ze op het jongeren weekend niet missen :P
Ik zie wel aan de advertenties wie er mee gaan.

Doei Gijs

je staat bovenaan de lijst gijs ! :D

Hé Jaron,

En nog een deelnemer erbij...

Groeten Martijn

Wat is de limiet qua leeftijd? Wat wordt er dus verstaan onder 'jongeren'?

De leeftijdslimiet is ongeveer 25 jaar. Kleine overschrijding van deze grens is toegestaan :lol:

gr, Jaron

He Jaron,

Hoe lang zijn de tochten op 1 dag ongeveer?
Mijn nichtje gaat namenlijk ook mee,
maar die heeft nog nooit echt ver gefietst.

doei Gijs

Hoi Gijs,

Ik had de dagafstand geraamd op ongeveer 80 km. Met de nodige tussenstops uiteraard, dus er is genoeg gelegenheid om bij te komen!

gr. Jaron

Hallo allemaal,

Ondanks de grote hoeveelheid regen is de tocht niet in het water gevallen! De foto's ontvangen jullie per email! Wat mij betreft, volgend jaar weer!

Jaron