Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Zoveel als je er in krijgt. Enkel zorgen dat er links en rechts ongeveer evenveel gewicht inzit, anders ga je scheefhangen op je fiets. Pas ook op voor je drager. Die zijn maar gemaakt om 25kg te houden, tenzij je een drager hebt van Tubus of iets dergelijks, zou ik er geen 50kg aan ophangen.Eric Schuijt schreef:Ik schat zeker een kilo of 15.
Draagvermogen verschilt van drager tot drager, ik mag aan mijn drager 30 kilo hangen, 15kg per tas.s0lar schreef:Zoveel als je er in krijgt. Enkel zorgen dat er links en rechts ongeveer evenveel gewicht inzit, anders ga je scheefhangen op je fiets. Pas ook op voor je drager. Die zijn maar gemaakt om 25kg te houden, tenzij je een drager hebt van Tubus of iets dergelijks, zou ik er geen 50kg aan ophangen.Eric Schuijt schreef:Ik schat zeker een kilo of 15.
Bedenk dat het gewicht van de tassen die je bovenop de zijtassen stouwt, meestal voor een groot deel ook via de haken van de zijtassen op de drager overgebracht worden. Dat geldt zelfs vaak voor de kracht van spanriemen cq. spinnen.Eric Schuijt schreef:Ik schat zeker een kilo of 15.