Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Valse start van een bijzondere tocht - Forum Wereldfietser

Valse start van een bijzondere tocht

Gisteren, 27 mei, zouden de broers Nico en Herman Heijmer, woonachtig bij mij in de buurt, starten voor een fietstocht naar Santiago de Compostella.
Op zich niet zo bijzonder zult u zeggen. Maar de regelmatige kijker van Hello Goodbye zal zich mischien de uitzending van 24 oktober 2007 nog herinneren waarin Joris Linssen Nico wist te ontfutselen dat hij aan asbestkanker lijdt en ongeneeselijk ziek is.
Al voor dat Nico ziek werd had hij samen met zijn broer afgesproken naar Santiago te fietsen. Ondanks zijn ziekte hebben zij afgesproken dat de tocht door moet gaan en is deze omgezet in een sponsortocht ten behoeve onderzoek naar asbestkanker. Niet voor zich zelf maar voor anderen die aan deze verschrikkelijke ziekte, die in de omgeving van mijn woonplaats door een voormalige asbest fabriek veel voorkomt, lijden en de hoop dat deze ziekte in de toekomst te genezen valt.
Maar helaas traden er vlak voor de start complicaties op, Nico kreeg tijdens de behandeling een klaplong, waardoor de start niet door kon gaan.
Ik hoop u over niet al te lang tijd te kunnen berichten dat het alleen een vertraging betrof en dat zij alsnog starten.
Voor meer info over Nico en Herman zie: http://www.asbestkanker.info/

Harry

Tjonge, jonge..

Harry, kom jij toevallig ook uit Goor (ben ik opgegroeid)?

Karin