Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enquête Duurzame fietsreis - Forum Wereldfietser

Enquête Duurzame fietsreis

Hallo Allemaal,

Voor mijn studie HTRO (Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs) doe ik onderzoek naar de behoefte aan een fietsreis met duurzame elementen.

Bent u een van de fiets liefhebbers, die wel eens een fietsreis heeft geboekt bij een organisatie? Vul dan snel de onderstaande enquête in!

Door op de onderstaande link te klikken, komt u bij de enquête terrecht.
Alvast bedankt en succes met het invullen.
http://www.thesistools.com/?qid=49819&ln=ned

Bij de enquete /vervoermiddel heb ik wel "trein" gemist...

Het spijt me, maar ik ben na het doornemen van de vragen afgehaakt. Blijkbaar behoor ik niet tot de doelgroep, want het blijkt te gaan om mensen die relatief korte pakketreizen afnemen.
De vraag is wat een fietsreis tot een duurzame fietsreis maakt. De vragen die daar betrekking op hebben zijn nogal ééndimensionaal. En was het niet zo dat fietsvakanties per definitie al duurzaam zijn vergeleken met veel andere vakanties en dat de fietsreiziger per defintie veel dichter bij de lokale bevolking staat dan de vakantieganger die volgens het sunseefun-principe op stap is.

Kortom ik snap niet goed waar deze enquete precies toe moet leiden. Ik heb het dan nog niet eens over de onlogische vraagstelling en de taalfouten.

Jan Eleveld schreef:Kortom ik snap niet goed waar deze enquete precies toe moet leiden.
Tot een commercieel reisbureau a la Cycletours? Het zal best een gat in de markt zijn hoor maar ik behoor ook niet tot de doelgroep en kan de enquete dan ook niet op een zinvolle wijze invullen.

Ik val over verschillende dingen. Ziet er naar uit dat deze student een enquête voor Global Cyclist ook op dit forum geplaatst heeft.

Robertjan schreef:Ik val over verschillende dingen. Ziet er naar uit dat deze student een enquête voor Global Cyclist ook op dit forum geplaatst heeft.
En als ik forumbeheerder was had ik deze enquete uit ALLE 26 rubrieken gemikt, en niet nog eentje laten staan :D

Ja enquete oproepen komen helaas vaker voor op dit medium. 26 keer?

Groeten,

Rutger

Hoi,

De enquete stelt een paar interessante vragen maar is voor 99.99 % duidelijk voor de 'reis paket fietser' bedoelt. Ik kan er in ieder geval niks mee en vraag me af of deze enquete hier op het forum de doelgroep bereikt...

Fiets de wereld (alles zelf organiserend),
Whisky

Rutger schreef:Ja enquete oproepen komen helaas vaker voor op dit medium. 26 keer?

Groeten,

Rutger
Deze enquete is origineel gepost in alle rubrieken die mevrouw vinden kon. 26 is een schatting, ik heb ze niet geteld.
SaskiaH schreef: Hallo Allemaal,

Voor mijn studie HTRO (Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs) doe ik onderzoek naar de behoefte aan een fietsreis met duurzame elementen.

Bent u een van de fiets liefhebbers, die wel eens een fietsreis heeft geboekt bij een organisatie? Vul dan snel de onderstaande enquête in!

Door op de onderstaande link te klikken, komt u bij de enquête terrecht.
Alvast bedankt en succes met het invullen.
http://www.thesistools.com/?qid=49819&ln=ned

Groetjes Saskia
SaskiaH schreef: Hallo Allemaal,

Voor mijn studie HTRO (Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs) doe ik onderzoek naar de behoefte aan een fietsreis met duurzame elementen.

Bent u een van de fiets liefhebbers, die wel eens een fietsreis heeft geboekt bij een organisatie? Vul dan snel de onderstaande enquête in!

Door op de onderstaande link te klikken, komt u bij de enquête terrecht.
Alvast bedankt en succes met het invullen.
http://www.thesistools.com/?qid=49819&ln=ned

Groetjes Saskia
Jaja, nou weten we het wel.
Leon (die ook vindt dat domme vragen wel degelijk bestaan :roll: )
m-gineering schreef:Deze enquete is origineel gepost in alle rubrieken die mevrouw vinden kon. 26 is een schatting, ik heb ze niet geteld.
Vakantiefietser.be en een of andere prikpagina hebben er ook mee "te kampen" :wink:

Heel plat gezegd heet dit toch gewoon: reclame.