Additionally, paste this code immediately after the opening tag: extra remmenset op thriathlonstuur - Forum Wereldfietser

extra remmenset op thriathlonstuur

Misschien al eerder aan de orde geweest, maar heeft iemand tips om extra remmen(tjes) te bevestigen op een thriathlonstuur?
Vanmiddag na ongeveer 100 kilometer een bijna botsing gehad omdat ik niet tijdig m'n handen bij de remmen op m'n vlinderstuur kon krijgen. Het schijnt dat je tegen een redelijk prijsje extra remmetjes kunt bevestigen op een thriathlonstuur en zo ja worden die dan aangesloten op de bestaande remmen of moeten ook extra (band)remmen worden gemonteerd? Graag uw advies.

Hi,

heb er eens eventjes over na zitten denken.
Misschien kun je tijdrit grepen op je stuurzetten en dan in plaats van de normale grepen een stel crossgrepen tussen de kabels monteren, dan heb je een setup net als bij een CX-er.

Afbeelding
Afbeelding

Of je kunt eens kijken ofdat je een setje voor de bmx er tussen kunt versieren.
Afbeelding

deze worden gebruikt om met één remhendel je rotor van een bmx te bedienen, weet niet of dat je zoiets ook andersom kunt gebruiken (dus om een rem met 2 hendels te bedienen.)

Succes

Bas

Gewoon hydraulische remmen monteren. Dan kun je een extra setje remgrepen erbij zetten via een T-koppelstukje.

Oh ja, en Multicycle had ook een koppelstukje waarmee je met een remgreep, twee sets V-Brakes kunt gebruiken.

B@se schreef:Hi,

heb er eens eventjes over na zitten denken.
Misschien kun je tijdrit grepen op je stuurzetten en dan in plaats van de normale grepen een stel crossgrepen tussen de kabels monteren, dan heb je een setup net als bij een CX-er.

Afbeelding
Afbeelding

Of je kunt eens kijken ofdat je een setje voor de bmx er tussen kunt versieren.
Afbeelding

deze worden gebruikt om met één remhendel je rotor van een bmx te bedienen, weet niet of dat je zoiets ook andersom kunt gebruiken (dus om een rem met 2 hendels te bedienen.)

Succes

Heb je enig idee waar ik zoiets kan kopen. Ik vind op Internet niet echt een geschikte shop. Hoe heten die extra remsets eigenlijk?
Bas