Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKA] Giant Expedition 1991=nu gratis-heeft nieuwe eigenaar - Forum Wereldfietser

[TKA] Giant Expedition 1991=nu gratis-heeft nieuwe eigenaar

Te koop aangeboden: Giant Expedition 1991 voor 100 euro. Het is een 60 cm frame en een opknappertje. Wat er vervangen mag worden?? Ketting, kransjes, tandwielen, remblokjes en er zit een beetje speling in het bracket.

Groot pluspunt: er zit een Cateye AT-100 km teller op (geen nieuwe) en het zadel is een Terry Liberator.

Afbeelding

kan ik ook allen het frame kopen?

mario

mario schreef:kan ik ook allen het frame kopen?

mario
Voor 100 euro wel, dan krijg je de rest er gratis bij. :D

Dennis

De grote vraag is natuurlijk wat de opvolger gaat worden van je Giant :wink:

Nu gratis op te halen in Amsterdam-Oost. (reageren via forum, geen pb's)

Hallo Dennis & Marijcke,

Mooi aanbod, zo'n gratis fiets ;) ik heb wel interesse om hem op te komen halen. Wanneer zou ik dat kunnen doen? Ik heb bv. aanstaande vrijdag eind van de middag/begin van de avond tijd, of anders zaterdag aanstaande.

Groeten,

Maarten

Hoi Maarten,

ik heb een bericht verzonden met onze adresgegeven.

Groeten,

Dennis.
Hallo M, gefeliciteerd met de Giant en Dennis en Marijcke, prachtig zo'n aanbod met een hele geschiedenis die (deels) wel op je weblog zal staan.

Ik verzamel bijzondere fietsverhalen die ik tzt nog eens hoop te publiceren. Werktitel: Mount Rushmore bij 's-Heerenberg.

En rijd ook een Giant.
Mag ik bij de overdracht zijn, ik ben za.mo. in Amsterdam.
Als jullie akkoord zijn, of voor vragen, mail me dan svp een gewenste tijd (bij voorkeur rond een uur of half 11).
A.

Afbeelding