Additionally, paste this code immediately after the opening tag: raar maar waar - Forum Wereldfietser

raar maar waar

Van de raar-maar-waar site:

Man fietst achteruit door Amerika

De 37-jarige Curan Wright uit Venice, in de Amerikaanse staat Californie, reist op een wat andere manier door Amerika. Hij rijdt namelijk op een fiets die alleen maar achteruit kan rijden. Hij doet dit om aandacht te vragen voor een aantal problemen zoals HIV, marihuana en dak- en thuislozen en wil graag dat mensen daar bewust van worden en er wat aan willen doen. Tot nu toe is hij al achteruitrijdend door de staat Florida geweest en is hij van plan om naar de hoofdstad Washington te rijden om daar met de leden van het congres te praten. Op dit moment heeft al zo’n 8.500 kilometer al achteruitrijdend afgelegd en heeft hij nog vele duizenden kilometers voor (of achter?) de boeg!

Is dit nu een wereldfietser of een vakantiefietser :lol:
HansvanderVeeke schreef:Van de raar-maar-waar site:

De 37-jarige Curan Wright uit Venice, in de Amerikaanse staat Californie, reist op een wat andere manier door Amerika. Hij rijdt namelijk op een fiets die alleen maar achteruit kan rijden. Hij doet dit om aandacht te vragen voor een aantal problemen zoals HIV, marihuana en dak- en thuislozen en wil graag dat mensen daar bewust van worden en er wat aan willen doen. Tot nu toe is hij al achteruitrijdend door de staat Florida geweest en is hij van plan om naar de hoofdstad Washington te rijden om daar met de leden van het congres te praten. Op dit moment heeft al zo’n 8.500 kilometer al achteruitrijdend afgelegd en heeft hij nog vele duizenden kilometers voor (of achter?) de boeg!

Is dit nu een wereldfietser of een vakantiefietser :lol:
NUTBAG! :!:

De een rijdt voor aids, jij rijdt voor duchenne, wat is daar mis mee Froggy?

Afbeelding

Respect!

(ziet er niet uit als een vakantie/reisfiets)
HansvanderVeeke schreef:Van de raar-maar-waar site:

De 37-jarige Curan Wright uit Venice, in de Amerikaanse staat Californie, reist op een wat andere manier door Amerika. Hij rijdt namelijk op een fiets die alleen maar achteruit kan rijden. Hij doet dit om aandacht te vragen voor een aantal problemen zoals HIV, marihuana en dak- en thuislozen...
Hmm, misschien kan hij ook zo de aandacht vestigen op mensen met rug- en nek klachten :shock: :roll:
Ik had al lang een vette spiegel laten monteren op het stuur :D

Ik vindt het flink maf maar ook erg geestig :)

Fiets de wereld (vooruit),
Whisky
whisky schreef:

Ik vindt het flink maf maar ook erg geestig :)
Zeker als je de bewegende beelden ziet

Maar als ik het zo bekijk heeft hij er weinig moeite mee, hij trapt vlot. :D
whisky schreef:Ik had al lang een vette spiegel laten monteren op het stuur :D
Ik had al lang het stuur aan de andere kant laten lassen! :wink:
Robertjan schreef:
whisky schreef:Ik had al lang een vette spiegel laten monteren op het stuur :D
Ik had al lang het stuur aan de andere kant laten lassen! :wink:
Ik had allang het stuur aan de wilgen gehangen :wink:

Baas boven baas! :lol:
Het is alleen triest dat dit soort acties nodig zijn om aandacht te krijgen voor hiv. Als we dat nou eens betaalden uit de algemenen middelen (belastinggeld dus) en gingen collecteren voor een paar nieuwe JSF's.
Of zonodig achteruit fietsen of steppen.

Maar in ieder geval is dat fietsen creatiever en getuigt het van meer lef dan die vermaledijde middeleeuwse manier van geld inzamelen: de collecte aan de deur.
Arie

Haike schreef:De een rijdt voor aids, jij rijdt voor duchenne, wat is daar mis mee Froggy?
Helemaal niks mis mee!
Dat iemand zich gaat inzetten voor andere is natuurlijk geweldig!
Ik rij idd voor Duchenne - maar ik doe het vooruit! :lol:

Froggy schreef:
Haike schreef:De een rijdt voor aids, jij rijdt voor duchenne, wat is daar mis mee Froggy?
Helemaal niks mis mee!
Dat iemand zich gaat inzetten voor andere is natuurlijk geweldig!
Ik rij idd voor Duchenne - maar ik doe het vooruit! :lol:
OK, dan is het "NUTBAG" bij mij verkeerd over gekomen, kreeg de indruk dat je het maar onzin vond. :wink:

Nee nee - het is absoluut geen onzin natuurlijk.

Het achteruit fietsen vind ik wel.....erm......apart!

'NUTBAG' zeg ik 'tongue in cheek'.

Frog

Franke schreef:Afbeelding
Respect!
(ziet er niet uit als een vakantie/reisfiets)
Wat zit de man véél te laag ten opzichte van de trappers. Om enorme spierpijnen in de benen van de krijgen! Ik schop zijn zadel liever de juiste hoogte in! De benen moeten bijna strak staan bij de onderste pedaalstand.
Het lijkt nog wel op een kinderfietsje.... stom gezicht.

Ach, m'n "bijna-zwager" (nu woonachtig in Kentucky) kwam er ook pas na jaren achter.