Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietslezing bij Gasunie Groningen op 12 september 2008 - Forum Wereldfietser

Fietslezing bij Gasunie Groningen op 12 september 2008

Zoals beloofd in dit draadje ben ik bezig geweest met het organiseren van een fietslezing in het noorden des lands.

Ik heb Eric en Carla weten te strikken voor een fietslezing die in het Gasunie gebouw te Groningen zal worden gehouden:

Op vrijdag 12 september nemen Eric Schuit en Carla van Tatenhove, “wereldfietsers van beroep” ons mee naar Myanmar. Zij hebben hier in 2005 een tocht van ca. 6 weken gemaakt. In bijgaande flyer zegt Carla “In 2005 fietsten wij, Eric en ik, door Myanmar, het voormalige Birma. Myanmar is geen gemakkelijk land om te fietsen. De restricties die het militaire regime de bevolking oplegt zijn ook voelbaar voor toeristen. Maar de mensen in al hun eenvoud en de talloze pagodes in al hun pracht en praal maken dat dit een van de bijzonderste reizen is die wij ooit gemaakt hebben.”

Heb je belangstelling voor deze lezing? Zet de datum dan alvast in je agenda. Tegen de tijd dat er meer bekend is, zal ik hier aangeven hoe je je kunt opgeven voor deze lezing.
Inmiddels zijn de afspraken rond en kan ik de details geven:

Gasunie gebouw Groningen, Concourslaan 17

Zaal open 19.30 uur
Aanvang 20.00 uur
Einde ca. 22.30 uur

Kosten
Leden NKBV € 4,00,
Introducés € 7,00,
Kinderen jonger tot 12 jaar € 2,50

Aanmelden
via lezingen@nkbvnoord.org uiterlijk maandag 8 september 2008

Met voor elke bezoeker de volgende gegevens:

Naam
Adres, postcode en Woonplaats
Lidnummer indien NKBV lid
HansvanderVeeke schreef:Inmiddels zijn de afspraken rond en kan ik de details geven:

Zaal open 19.30 uur
Aanvang 20.00 uur
Einde ca. 22.30 uur

Kosten
Leden NKBV € 4,00,
Introducés € 7,00,

Aanmelden

Naam
In het stadspark van Groningen is de stadscamping. Wellicht kunnen we daar kamperen en zaterdag 13 september nog een fraai rondje fietsen door het Groningse landschap.
bert sitters schreef:
In het stadspark van Groningen is de stadscamping. Wellicht kunnen we daar kamperen en zaterdag 13 september nog een fraai rondje fietsen door het Groningse landschap.
De 'camping' in Kielwindeweer is dan ook in bedrijf, het is dus ook mogelijk een weekendje te sleutelen. Zolang er plaats is zijn fietsers-niet sleutelaars trouwens ook welkom, maar Apenrots-Kielwindeweer is wel een uur trappen

Hoi!

Had het graag gehoord maar helaas te ver weg :-(

Georganiseerd via de NKBV? Sinds wanneer maken die klimgeiten fietsreizen? :D

Fiets de wereld,
Whisky (NKBV en WF lid).
m-gineering schreef:
bert sitters schreef:
De 'camping' in Kielwindeweer is dan ook in bedrijf, het is dus ook mogelijk een weekendje te sleutelen. Zolang er plaats is zijn fietsers-niet sleutelaars trouwens ook welkom, maar Apenrots-Kielwindeweer is wel een uur trappen
En als je verkeerd trapt nog meer... kan ik me herinneren :wink:
Ik wil deze graag nog een keertje onder de aandacht brengen.
Het belooft een leuke lezing te worden en, mocht je er nog niet geweest zijn, het geeft je de gelegenheid om het bijzondere Gasunie gebouw eens van binnen te zien.

HansvanderVeeke schreef:Inmiddels zijn de afspraken rond en kan ik de details geven:

Zaal open 19.30 uur
Aanvang 20.00 uur
Einde ca. 22.30 uur

Kosten
Leden NKBV € 4,00,
Introducés € 7,00,

Aanmelden

Naam

En voor wat voorpret kun je vast kijken op http://www.carlaeneric.nl.
(En klik door via het wolkje 'Myanmar')

Afbeelding
Bij deze moet ik helaas melden dat de lezing NIET doorgaat.

Er is te weinig belangstelling voor en daarvoor wil ik niet twee mensen van Amsterdam naar Groningen laten komen.
Op een gegeven moment moeten we de knoop doorhakken en dat is nu.

Eric en Carla bedankt voor de moeite en de bereidwilligheid.

En de mensen die zich wel opgegeven hebben, excuus voor het ongemak. Je krijgt nog persoonlijk bericht hiervan.

Hans