door
Deimor » ma 07 apr, 2008 22:28
Ik heb tijdens de paastocht hardop gedacht met meerdere mensen... mijn idee:
De vereniging heeft voor mij drie functies:
- informatie verstrekken (hoe wat waar etc... -> website + beurzen)
- motiveren (tijdschrift + website.. verhalen/foto's)
- mensen bijeenbrengen (activiteiten)
Waarbij de vereniging (hoop ik) niet alleen voor wereldfietsers is, maar voor vakantie fietsers in het algemeen...
De website is waardoor ik de wereldfietser heb ontdekt, ben lid geworden en zal blijven. Ik hoop dan ook dat het grooste gedeelte openbaar zal blijven als het bestuur gaat denken over leden/niet leden gedeeltes. Wat mij nog wel een handig extratje lijkt is een indicatie geven wat voor lid je bent: 1) bestuur 2) oud bestuur 3) wf lid 4) vf lid 5) forum lid... eventueel met de aantekening commercieel belanghebbende?? Maar dat is eigenlijk een discussie op zichzelf.
Ik heb zelf niet heel veel met het tijdschrift, alhoewel ik het wel altijd in één ruk uitlees
Een PDF versie (eventueel in kleur) zou misschien ook handig zijn voor de leden die bomen en verzendkosten willen sparen... Ik zou het iig niet opdoeken aangezien het de grote groep "sluimerleden" bedient.
Qua activiteiten regelt de vereninging zichzelf wel volgens mij. Alhoewel het altijd leuk is om 2 WF-activiteiten per jaar te hebben om eens met zn allen bij elkaar te komen.
Wat mij betreft zou de contributie best wat omhoog mogen, of een jaarlijkse herinnering voor een vrije gift?
Ik vind het prima zoals het nu gaat... alleen zou er voor bepaalde leden-relevante informatie/discussie (omtrend de vereniging zelf) misschien een deel van het forum ook achter een login scherm komen? Lid worden heeft voor mij eigenlijk weinig toegevoegde waarde gehad, buiten dat ik de vereniging gewoon financieel ondersteun
MvG, Matthijs