Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Spanje, benzinebrander of spiritus? - Forum Wereldfietser

Spanje, benzinebrander of spiritus?

Wij vertrekken binnenkort naar Spanje. We willen graag onze trangia meenemen. Maar kun je in Spanje spiritus krijgen? Onze Rough Guide zegt er niks over.

groet, Gerben
Voordat iedereen weer dezelfde antwoorden gaat intikken zijn hier de antwoorden van de vorige keer dat precies deze vraag gesteld werd. :D
Groet,
Leon

Ik heb in Spanje regelmatig de supermarkten afgestruint naar alcohol omdat we dat gebruikten om onze benzine brander voor te verwarmen (spritus geeft minder rook)
Het enige dat ik ooit gevonden heb is kleine flesjes van 250 of 350 cc bij de afdeling zeep/pleisters etc. Voor ons voldoende maar ik zou naar Spanje zeker geen spiritus brander meenemen.
Tegenwoordig gebruiken we gas en met de 2 adapters van Markill kan je alle gastankjes aan die op de markt zijn.

Ronald

Vraag in de Calle Iglesia naar Espíritu Santo :lol:

bert sitters schreef:Vraag in de Calle Iglesia naar Espíritu Santo :lol:
Bert het is inmiddels alweer 3 april hoor!
Leon
Leon schreef:Voordat iedereen weer dezelfde antwoorden gaat intikken zijn hier de antwoorden van de vorige keer dat precies deze vraag gesteld werd. :D
Groet,
Leon
Tja, ik was dus weer niet origineel. Hoe vind je dit soort oude onderwerpen trouwens op het forum?

groet, Gerben

bert sitters schreef:Vraag in de Calle Iglesia naar Espíritu Santo :lol:
Godzijdank spreekt mijn vriendin nog wel een paar woorden
Spaans :D
Brandt die heilige spiritus trouwens beter? :lol:

groet, Gerben
Gerben Mensink schreef:
Leon schreef:Voordat iedereen weer dezelfde antwoorden gaat intikken zijn hier de antwoorden van de vorige keer dat precies deze vraag gesteld werd. :D
Groet,
Leon
Tja, ik was dus weer niet origineel. Hoe vind je dit soort oude onderwerpen trouwens op het forum?

groet, Gerben
Rechts bovenin klikken op de functie 'Zoeken'. Spiritus en Spanje intypen, het rondje ' Zoek naar alle woorden' aanvinken en voilla.......

Groeten
Eric

:( maar eerst in linker bak en dan daarin rechts, toch? Rob

Alcohol de quemar.
In vrijwel elke supermarkt te vinden.
eric190173 schreef:
Gerben Mensink schreef:
Groet, Leon
groet, Gerben
Rechts bovenin klikken op de functie 'Zoeken'. Spiritus en Spanje intypen, het rondje ' Zoek naar alle woorden' aanvinken en voilla.......
Groeten, Eric
Met alle respect, de zoekfunctie op het forum is zo brak als maar zijn kan en altijd al geweest. Ik zoek met google geavanceerd en tik bij Site of Domein www.wereldfietser.nl in.
Is het niet mogelijk die zoekfunctie te verwijderen? Een richtingwijzer die fier de verkeerde kant op wijst is immers slechter dan geen wegwijzer.
Succes,
Leon