Voordat iedereen weer dezelfde antwoorden gaat intikken zijn hier de antwoorden van de vorige keer dat precies deze vraag gesteld werd.
Groet,
Leon
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Tja, ik was dus weer niet origineel. Hoe vind je dit soort oude onderwerpen trouwens op het forum?Leon schreef:Voordat iedereen weer dezelfde antwoorden gaat intikken zijn hier de antwoorden van de vorige keer dat precies deze vraag gesteld werd.
Groet,
Leon
Rechts bovenin klikken op de functie 'Zoeken'. Spiritus en Spanje intypen, het rondje ' Zoek naar alle woorden' aanvinken en voilla.......Gerben Mensink schreef:Tja, ik was dus weer niet origineel. Hoe vind je dit soort oude onderwerpen trouwens op het forum?Leon schreef:Voordat iedereen weer dezelfde antwoorden gaat intikken zijn hier de antwoorden van de vorige keer dat precies deze vraag gesteld werd.
Groet,
Leon
groet, Gerben
Met alle respect, de zoekfunctie op het forum is zo brak als maar zijn kan en altijd al geweest. Ik zoek met google geavanceerd en tik bij Site of Domein www.wereldfietser.nl in.eric190173 schreef:Rechts bovenin klikken op de functie 'Zoeken'. Spiritus en Spanje intypen, het rondje ' Zoek naar alle woorden' aanvinken en voilla.......Gerben Mensink schreef:Tja, ik was dus weer niet origineel. Hoe vind je dit soort oude onderwerpen trouwens op het forum?Leon schreef:Voordat iedereen weer dezelfde antwoorden gaat intikken zijn hier de antwoorden van de vorige keer dat precies deze vraag gesteld werd.
Groet, Leon
groet, Gerben
Groeten, Eric