Ik heb net een RAM mount voor mijn Garmin GPSmap 60cx besteld via http://www.mountguys.com. Ze zijn hier (mede vanwege de lage dollar) veeeeel goedkoper dan in NL. De verzendkosten a $12,95 vallen erg mee en zelfs incl verzenden ben je veel goedkoper uit. Mog een tip: als je de code: GOOG5 intikt bij coupon krijg je 5% korting op je aankoop.
Je kunt betalen via Credit card en Paypal. Ik ben erg tevreden over deze webshop. Ze hebben een goede klantenservice en mailtjes met vragen worden snel beantwoord. De site is erg overzichtelijk. De stuurhouder voor jouw GPS heb je zo gevonden.
Ik heb deze besteld voor mijn Garmin GPSmap 60Cx:
In NL betaal je zo'n € 50,- hiervoor. Uit de states heb ik hem incl verzenden voor iets meer dan € 30,-
Je kunt betalen via Credit card en Paypal. Ik ben erg tevreden over deze webshop. Ze hebben een goede klantenservice en mailtjes met vragen worden snel beantwoord. De site is erg overzichtelijk. De stuurhouder voor jouw GPS heb je zo gevonden.
Ik heb deze besteld voor mijn Garmin GPSmap 60Cx:
In NL betaal je zo'n € 50,- hiervoor. Uit de states heb ik hem incl verzenden voor iets meer dan € 30,-