Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKG] Jacobsroute - Forum Wereldfietser

[TKG] Jacobsroute

Wie heeft er nog in goede staat verkerende Jacobsroute 1en 2 liggen en wil er wel van af tegen een redelijke vergoeding? Het is voor een goede zaak laten we maar zeggen :lol: Samen met mijn zus stappen we op 1 augustus a.s. op de fiets naar Lourdes. En dan maar hopen dat we aankomen. De terug treinreis is al geboekt.
Marjan1 schreef:Wie heeft er nog in goede staat verkerende Jacobsroute 1en 2 liggen en wil er wel van af tegen een redelijke vergoeding? Het is voor een goede zaak laten we maar zeggen :lol: Samen met mijn zus stappen we op 1 augustus a.s. op de fiets naar Lourdes. En dan maar hopen dat we aankomen. De terug treinreis is al geboekt.
Deel 2 staat op marktplaats!
Dat is wel een verouderde versie, inmiddels zijn ze bij de gewijzigde 4e (of 5e) druk!!

De mensen die die routeboekjes maken steken daar erg veel tijd er in. Ze zijn lid van de bijzonder symphatieke FietskaartInformatieStichting. Ze worden er zeker niet rijk van, want het zijn allemaal vrijwiliggers.
Ga een keer minder uit eten stop wat minder in de collectebus in Lourdes en je hebt nieuwe boekjes. Zo komt er bij de uitgever Pirola en de FIS weer geld binnen om nieuwe routes uit te geven.

Ga je sowieso niet uit eten of stop je niets in de collectebus, ja zet dan vooral hier een oproep. Ik wilde je dit gewoon even meegeven (en ja ik ben donateur van de FIS).
Marjan1 schreef:Wie heeft er nog in goede staat verkerende Jacobsroute 1en 2 liggen en wil er wel van af tegen een redelijke vergoeding? Het is voor een goede zaak laten we maar zeggen :lol: Samen met mijn zus stappen we op 1 augustus a.s. op de fiets naar Lourdes. En dan maar hopen dat we aankomen. De terug treinreis is al geboekt.
Hier alle drie delen! Uiteraard oude drukken!!
En nog eens deel 1 en 2! Hm, heerlijk die koffie vanmorgen.. :wink:
Rachel schreef:En nog eens deel 1 en 2! Hm, heerlijk die koffie vanmorgen.. :wink:
Uit 2004 en 2005
Deze zijn nog wel bruikbaar. :wink:

Bedankt voor de tips, ik heb contact gelegd met iemand van MP. Ik geloof absoluut dat de mensen van FIS sympathiek zijn en er erg veel werk in steken. Normaal zou ik dan ook wel voor nieuw gaan, omdat ik het ook wel leuk vind om ze te bewaren.
Alleen dit wordt mijn eerste fietsvakantie dus ik sta voor veel dure aanschaffen. Op materiaal wil ik liever niet bezuinigen, dus ga ik bezuinigen op de collectebus, etentjes en boekjes 8) .

Marjan1 schreef:Ik geloof absoluut dat de mensen van FIS sympathiek zijn en er erg veel werk in steken. Normaal zou ik dan ook wel voor nieuw gaan, omdat ik het ook wel leuk vind om ze te bewaren.
Als het je goed bevallen is kan je later altijd nog donateur worden bij het FIS !!

:lol: Sluit de topic maar, ik heb ze. Althans gekocht via internet. De 25e ga ik ze halen omdat het toevallg redelijk in de buurt is van Wageningen waar ik mijn fiets ga halen. Volgende project, goede tassen! :P

:?: Marian, heb je een avaghon fiets gekocht in Wageningen ? (ik ook )

Vandaag is het de 25e, ik heb de boekjes gehaald. En wat denk je, die meneer waar ik ze van gekocht heb stapt morgen op naar Santiago. Hij wilde eerst via de Jacobsroute gaan, maar heeft zich bedacht en gaat nu via Oude wegen. Ik ben er blij mee, ze zijn zo goed als nieuw. Doorgereden naar Wageningen om mijn fiets te halen en vervolgens met het pondje naar Zetten waar ik een set Ortliebs heb gekocht. Zo langzamerhand begint het allemaal vorm te krijgen. Heel spannend. :roll: