Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Stevens Gran Turismo - Forum Wereldfietser

Stevens Gran Turismo

L.S.

Speurend naar een nieuwe randonneur kom ik uit op een Stevens Gran Turismo. Heeft iemand ervaring met deze fiets of andere fietsen van Stevens? Hoe is de kwaliteit ervan?

Stevens fietsen zijn prima fietsen, goede prijs kwaliteit, komt uit Duitsland, zoals zoveel fietsspullen tegenwoordig. Ik rij zelf al ruim 4 jaar een Stevens X6, prima fiets, nooit problemen. Een collega heeft een Stevens Sovereign LX en een andere collega een Stevens mountainbike, beide naar volle tevredenheid. Een andere collega rijdt op een X8, ook tevreden.

Douwe rijdt (ook) alweer 1,5 jaar op een racefiets van Stevens; de Stelvio.
Hij is ook tevreden. :wink:

Blanche

whave schreef:Stevens fietsen zijn prima fietsen, goede prijs kwaliteit, komt uit Duitsland, zoals zoveel fietsspullen tegenwoordig. Ik rij zelf al ruim 4 jaar een Stevens X6, prima fiets, nooit problemen. Een collega heeft een Stevens Sovereign LX en een andere collega een Stevens mountainbike, beide naar volle tevredenheid. Een andere collega rijdt op een X8, ook tevreden.
Bedankt, dat is vertrouwenwekkend.
Een vervolgvraag, welke banden gebruiken jullie? Hoe bevallen die?