Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Noord-Spanje naar Santiago de C deels over de wandelpaden - Forum Wereldfietser

Noord-Spanje naar Santiago de C deels over de wandelpaden

Ik over weeg een deel van de route naar Santiago de Compostela te fietsen over de wandelpaden met name in Noord- Spanje.

Lijkt mij mooier, rustiger,historischer?..wie heeft dit ook gedaan of helpt me op weg.
Welke delen route s zijn te doen.
dank

Wij zijn wel mountainbikers tegengekomen die het gedeelte in Spanje over het wandelpad fietsten. Ze maakten er zeker geen vrienden mee, het heet niet voor niets een wandelpad. Het wandelpad in Noord Spanje is erg druk omdat daar verschillende routes samenkomen.

Onze ervaring is dat de fietsroute op een paar stukjes na ook erg rustig is, en de historie is te vinden in de plaatsjes (en steden) onderweg.

Tja de naam zegt het eigenlijk al "wandelpaden" ik zou het niet doen. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat als ik wandel niet aan de kant wil springen voor een fietser die zo nodig op het wandelpad meent te moeten fietsen.
beter om die wandelaars met rust te laten...

Ik heb ook delen over wandelpaden gefietst en verbaasde me over de wandelaars die niet aan de kant gingen als ik klingelde, ze leken wel in trance.
Nu ik zelf ook wandel snap ik het helemaal. Daarom zou ik nu de wandelaars met "rust laten".