Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kleding advies Fietsen Marokko - Forum Wereldfietser

Kleding advies Fietsen Marokko

Kledingadvies Marokko ? :idea:
Wij gaan met 7 vrouwen en 5 mannen fietsen in Marokko eind april/begin mei 2008. Leeftijd 50-65 jaar. Route Ouarzazate-Gorges-Tinerhin-Alnif- Tarrazine-Zagora-Ouarzazate. Wat is juiste kleding ? wb. cultuur/gewoontes en temperatuur in die periode. Lange broeken voor vrouwen en mannen? Lange mouwen van T-shirts ?
Graag adviezen. :?:
[size=12][/size]

Lange mouwen? Hmm, of dat nodig is weet ik niet. Zelf (man) heb ik het wel gedaan.

(Dunne) lange broeken zou ik zeker doen. Een korte broek is niet verboden, maar er zijn zeker nog mensen die zich eraan zullen storen. Wanneer je aan de veilige kant blijft hoef je je daar in ieder geval niet druk om te maken.

Op de fiets kan een korte broek. Fietsen is sporten voor de Marokkanen. Van de fiets af even iets pakken om je benen te bedekken.
Mouwloze shirtjes....niet doen.......tenzij je een 17 jarige blonde vrouw bent die op zoek is naar een leuke kerel 8)
Shirts met lange mouwen is niet nodig.
Heb wel het idee dat de tolerantie voor korte broeken iets minder is geworden. In 1987 fietsten we in Marokko met korte fietsbroeken en dat was eigenlijk geen probleem. We kwamen erg makkelijk in contact met de mensen.
Afbeelding