Op diverse plaatsen op dit forum en ook op andere plaatsen kwamen klachten over de de luchthaven van Málaga. Bij aankomst komen fietsen over de bagageband, maar blijven steken in de te nauwe toegangspoort. Diverse fietsen hebben daardoor schade opgelopen.
Bij vertrek moeten fietsen worden gescand in een X-ray. Het is een gedoe om de fiets erin te tillen. Verder komt het vaak voor dat de fiets weer uit de verpakking moet, omdat de verpakte fiets er niet in past.
Ik heb een brief geschreven naar het Spaans Verkeersbureau.
Van de luchthaven van Málaga kreeg ik het volgende antwoord:
"Geachte heer Sitters,
We nemen contact met u op naar aanleiding van uw schrijven, dat op deze luchthaven via het Spaans Verkeersbureau is ontvangen.
Ten eerste willen wij u zeggen dat de veroorzaakte ongemakken ons spijten en dat we dankbaar zijn voor uw suggestie. Deze dient ons als informatiebron in ons streven naar een voortdurende verbetering van de diensten die de luchthaven van Malaga verleent.
Betreffende het inhoud van uw brief dien ik u te informeren dat de luchthaven van Malaga, net als de andere luchthavens van ons bedrijf CE, beschikt over de juiste installaties voor het behandelen van afwijkende bagage, zoals in het geval van fietsen. Als tijdens het vervoer uw bagage schade lijdt, raden we u aan om contact op te nemen met de luchtvaartmaatschappij waarmee u vliegt, zo dat deze u de geschikte verpakking ter beschikking stelt.
Ten laatste willen wij herhalen dat we de vermelde gebeurtenissen betreuren. Ondanks alles vertrouwen we erop u onze beste service te kunnen aanbieden. Daarmee wij gaan wij door om onze installaties aangenamer maken.
Hoogachtend,
Santiago Yus Sáenz de Cenzano,
Chef van de divisie kabinet van de directie."
Bij vertrek moeten fietsen worden gescand in een X-ray. Het is een gedoe om de fiets erin te tillen. Verder komt het vaak voor dat de fiets weer uit de verpakking moet, omdat de verpakte fiets er niet in past.
Ik heb een brief geschreven naar het Spaans Verkeersbureau.
Van de luchthaven van Málaga kreeg ik het volgende antwoord:
"Geachte heer Sitters,
We nemen contact met u op naar aanleiding van uw schrijven, dat op deze luchthaven via het Spaans Verkeersbureau is ontvangen.
Ten eerste willen wij u zeggen dat de veroorzaakte ongemakken ons spijten en dat we dankbaar zijn voor uw suggestie. Deze dient ons als informatiebron in ons streven naar een voortdurende verbetering van de diensten die de luchthaven van Malaga verleent.
Betreffende het inhoud van uw brief dien ik u te informeren dat de luchthaven van Malaga, net als de andere luchthavens van ons bedrijf CE, beschikt over de juiste installaties voor het behandelen van afwijkende bagage, zoals in het geval van fietsen. Als tijdens het vervoer uw bagage schade lijdt, raden we u aan om contact op te nemen met de luchtvaartmaatschappij waarmee u vliegt, zo dat deze u de geschikte verpakking ter beschikking stelt.
Ten laatste willen wij herhalen dat we de vermelde gebeurtenissen betreuren. Ondanks alles vertrouwen we erop u onze beste service te kunnen aanbieden. Daarmee wij gaan wij door om onze installaties aangenamer maken.
Hoogachtend,
Santiago Yus Sáenz de Cenzano,
Chef van de divisie kabinet van de directie."