Wij, mijn zus en ik, willen dit jaar naar Lourdes fietsen. Het is de bedoeling dat we op 1 augustus starten in Drenthe en op 22 augustus de trein terug naar Nederland pakken. Is deze tijdsplanning OK of moeten we een week later terug reizen? Het wordt onze eerste fietsvakantie, zijn niet super getraind maar wel heel gemotiveerd. Het gaat ons om het fietsen op zich, we maken er geen race van en willen af en toe ook wel een rustdag in lassen. Wie heeft dit al eens gefietst en weet of 3 weken redelijk is? Ook andere tips en/of adviezen zijn welkom.
2000 km, dus 100 km per dag. Zorg dat je om 10 uur op pad bent, stop niet bij iedere paardenbloem om een foto te maken en zoek niet voor 18:00 een camping. Behalve motivatie is zitvlees ook handig, als je in juli na een dagje van 150km (met z'n tweeen, zonder bagage) de rest van de week steen kapot zit zou ik het plan bijstellenMarjan1 schreef:Wij, mijn zus en ik, willen dit jaar naar Lourdes fietsen. Het is de bedoeling dat we op 1 augustus starten in Drenthe en op 22 augustus de trein terug naar Nederland pakken. Is deze tijdsplanning OK of moeten we een week later terug reizen? Het wordt onze eerste fietsvakantie, zijn niet super getraind maar wel heel gemotiveerd. Het gaat ons om het fietsen op zich, we maken er geen race van en willen af en toe ook wel een rustdag in lassen. Wie heeft dit al eens gefietst en weet of 3 weken redelijk is? Ook andere tips en/of adviezen zijn welkom.
[valsspelen] er gaat een prima trein naar Maastricht [/valsspelen]