Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Interactieve workshop fotografie Marco Meijerink - Forum Wereldfietser

Interactieve workshop fotografie Marco Meijerink

Op de website van de Vaudesore staat het volgende:

Op woensdagavond 23 april 2008 geeft de bekende buitensportfotograaf Marco Meijerink een interactieve workshop Reis- en Bergsportfotografie. Deelnemers kunnen kiezen uit een tal van onderwerpen die Marco op een aantrekkelijke en toegankelijke manier zal uitleggen door middel van mooie beelden. Met een paar simpele spelregels blijkt er heel wat winst te halen zijn. Speciaal voor deze workshop worden deelnemers aangemoedigd één of twee foto’s zelf gemaakte foto’s mee te nemen (op een USB-stick of geheugenkaartje) die ze graag besproken zien. Marco neemt de foto’s op in zijn workshop en zo krijg je niet alleen de algemene tips en trucs te horen maar ook de tips en trucs om je eigen foto nóg beter te maken. De toegang is GRATIS. De koffie/thee staat vanaf 19.00 uur klaar. Om 19.30 uur start de lezing.

Afbeelding

Mee info op: http://www.vaudestore.nl/

Ik ben er bij :D!

Is een foto (of 2) op een CF-kaartje in orde? En dan liefst een foto waarvan ik dus denk: "Nou, dat had wel beter gekund"?

Robertjan schreef: En dan liefst een foto waarvan ik dus denk: "Nou, dat had wel beter gekund"?
Dat heb ik al gauw (bij m'n eigen foto's wel te verstaan) :lol:

Ik kom natuurlijk ook !!!

Op m'n laatste vakantie 296 foto's geschoten, slechts 14 in gebruik als achtergrond voor de computer: ik had er dus 282 beter kunnen nemen... (zal ik die allemaal meenemen? :lol:)

Robertjan schreef:Op m'n laatste vakantie 296 foto's geschoten, slechts 14 in gebruik als achtergrond voor de computer: ik had er dus 282 beter kunnen nemen... (zal ik die allemaal meenemen? :lol:)
Tuurlijk....als je ook een kistje wijn meeneemt en zorgt voor een kratje bier dan maken we er gewoon een hele leuke (en lange) avond van :D

Maar eerlijk gezegd is 14 goede foto's op 296 helemaal geen slechte score. Ik kom bij mijzelf tot maar 1 of 2 foto's die ik echt goed vind op een totaal van ongeveer 30.000 foto's :roll:

Marco Meijerink schreef:knip.....ongeveer 30.000 foto's :roll:
:shock:
Da's een film van bijna 21 minuten!!!

Gr
Eric

Marco Meijerink schreef:
Maar eerlijk gezegd is 14 goede foto's op 296 helemaal geen slechte score. Ik kom bij mijzelf tot maar 1 of 2 foto's die ik echt goed vind op een totaal van ongeveer 30.000 foto's :roll:
Ohhhhhhhhhh dan ben ik een bovenste beste fotograaf, dank je die oppeper had ik een keer nodig. :wink:

Maar waarschijnlijk heb jij de lat iets hoger liggen dan menig amateur.