door
miertje » di 11 mar, 2008 13:55
hey lieve mensen..... ben ik weer(lang geleden
)
een heeeeeletijd geleden was er ook al een vraag over nieuwe dingen(fietsen) aanschaffen.
mensen willen tegenwoordig meer en beter. jammer dat we niet meer blij zijn met wat we hebben. deukje in je frame is ook niet leuk, maar een fiets blijft een gebruiksvoorwerp(en dat is maar goed ook, zou niet willen dat mensen alleen mijn fiets in de schuur zouden mogen bewonderen
) zelf heb ik ook bijna die betermeerhebbengriep gehad.als je een praatje maakt in een fietsen winkel loop je bijna met de duurste fiets naar buiten....waarvan ik de snufjes nooit zou gebruiken!!(wel leuk om te horen wat er op de markt is natuurlijk)
maar als je fiets goed is en je hebt nergens last van(ook heel belangrijk natuurlijk) ga dan met je overige centjes lekker op vakantie!! met je oude fietsie. gezellig.
zoals oma zou zeggen: vroeger gingen we met de terugtrap fiets met 3 versnellingen!!!
ik vind het tegenwoordig heerlijk om naar mijn met deuken en krassen sierende fiets te kijken...ow...dat was van toen weet je nog?? en hop! ik ben weer op vakantie in gedachten. ik hou van mijn maffe fiets.
its a matirial world!! terwijl wij het zoooo heerlijk vinden om back to basic vakanties te houden
dus laat je niet mee slepen
x miertje