Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lidl fietsspullen. - Forum Wereldfietser

Lidl fietsspullen.

Bij de Lidl zien ze het nieuwe fietseizoen al komen.
Vanaf 6 maart hebben ze nieuwe tassen, jassen, shirt's broeken en fietscomputers.
Kijk op: http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20080306.index

Groeten,

John.

dank je voor de tip
Is zo'n helm wat? Ik moet er van Jim eentje kopen voor de Stelviotocht :D
Leon

@Leon,

Ik heb er vorig jaar eentje gekocht van de Lidl....geen uitzondelijke bezwaren tegen deze helm. Hij lag ongeveer 95% van de tijd op mijn tent op de baggagedrager.....veilig gevoel voor die tent.

Gr Hans

Kheb ook een helm nodig, waarschijnlijk ga ik ook een kijkje nemen in de lidl vlakbij. Ik moet wel een volledige dag naar school op 6 maart, dus hopelijk is er 's avonds nog keuze :lol:

ik kan het mis hebben, maar een helm is een helm, als er maar piepschuim om je hoofd zit dat de klappen opvangt toch? Probeer gewoon eens hoe die zit in de Lidl, denk dat het lastig is om te voorspellen of die fijn op jouw hoofd zit en dat moet ie wel doen vind ik. Ik heb mijn helm eigenlijk altijd op fietsvakantie op (alleen berg op wil die nog wel eens af gaan), zit lekker en voelt veilig. Alhoewel Rotterdam gevaarlijker is dan menig fietsvakantieweg... hypocriet, misschien wel?
Enige veschil wat ik heb gezien in de helmen is de hoeveelheid ventilatie (ontbreken van piepschuim dus) en de plekken van de (eventueel aanwezige) dempende foam stukjes. Die van mij heeft gewoon geen dempende stukjes... en ook mijn ventilatie is niet overdadig, maar hij is dan ook 12 jaar oud.

RobinDV schreef:Kheb ook een helm nodig, waarschijnlijk ga ik ook een kijkje nemen in de lidl vlakbij. Ik moet wel een volledige dag naar school op 6 maart, dus hopelijk is er 's avonds nog keuze :lol:

Heeft de Lidl in Belgie die aanbiedingen van fietspullen ook?

Bedankt voor de tip! Dit gaat me een hoop geld schelen :-)
Vraagje over de fietscomputers: zijn deze naar jullie mening oke? Ik heb nu een draadloze op mijn fiets (zat er bij aankoop al op), maar werkt niet goed. Ik wil er nu 1 met draad, en 5 euro klinkt niet verkeerd.

Ze zien er wel oke uit... bedieningsgemak is natuurlijk afwachten... en je kan je afvragen wat je wilt weten... voor mij is dagafstand, totaal + huidige snelheid genoeg. Die temperatuuroptie is wel aardig, maar in de volle zon zal de waarde weinig realistisch zijn. Maar voor 5 euro kan je weinig gebeuren ;)
Draadloos doet het niet goed? Heb je een naafdynamo op je fiets zitten? Ik hoorde dat die dingen niet goed samengaan met draadloos.

Ik zit zelf aan de fietsshirts, fietspedalen en schoenen te denken. De laatste twee ben ik alleen wat voorzichtig mee, zouden die fijn zijn en lang meegaan? de korte fietsbroeken lijken naden te hebben die mogelijk kunnen irriteren..

bert sitters schreef:
RobinDV schreef:Kheb ook een helm nodig, waarschijnlijk ga ik ook een kijkje nemen in de lidl vlakbij. Ik moet wel een volledige dag naar school op 6 maart, dus hopelijk is er 's avonds nog keuze :lol:

Goed dat je het opmerkt Bert. Ze zijn inderdaad ook in de Belgische lidl's te koop, alleen worden de fietsspullen hier op 3 maart aangeboden, dan ga ik dan wel eens kijken.
Kheb geluk dat ik dan maar halve dag les heb, dus meer kans op een ruimer assortiment :)

RobinDV schreef:
bert sitters schreef:

Goed dat je het opmerkt Bert. Ze zijn inderdaad ook in de Belgische lidl's te koop, alleen worden de fietsspullen hier op 3 maart aangeboden, dan ga ik dan wel eens kijken.
Kheb geluk dat ik dan maar halve dag les heb, dus meer kans op een ruimer assortiment :)
Ik vind die trapperkes wel leuk. En ik ben ook benieuwd naar die stuurtas.

Ik heb vorig jaar de scheoen gekocht, die prima voldoen. Alleen de veters slijten snel......:-(

Gr hans

RobinDV schreef:
bert sitters schreef:

Dus alle Nederlandse wereldfietsers in de buurt van de Belgische grens hoeven niet tot donderdag te wachten voor de fietsspullen in de aanbieding bij de Lidl.

Demy schreef: Ik vind die trapperkes wel leuk.
Afbeelding

Inderdaad! De doordachte gereedschapskeuze geeft bij mij de doorslag :D

Is toch handig, one key fits all (or nothing) ;)

En in Belgie schoenen voor maar 19.99 , in Nederland 29.99!!!!

Dat is wel een (fiets)omweg waard. :-)

Gr Hans

De doordachte gereedschapskeuze geeft bij mij de doorslag
Dit is een heeeeeeeeeeel oud concept en werd in de zestiger jaren bij nieuwe fietsen geleverd. Helaas is die van de Lidl na een paar keer gebruiken om weg te gooien. Als je goed kijkt naar het fotootje zie je al dat het zeer zacht materiaal is.

m-gineering schreef:
Demy schreef: Ik vind die trapperkes wel leuk.
Afbeelding

Inderdaad! De doordachte gereedschapskeuze geeft bij mij de doorslag :D
lol gaat idd niet lukken. Zie je toch dat het kruideniers blijven.

ook het verschil in de prijs van de fietshelemen is enorm...............verbazend.........

Zat te denken aan mijn stadsfiets. Reuze fiets maar die trappers? Helemaal van plastic en waardeloze kwaliteit. Vandaar. Ook al even bij de fietsenmaker gekeken. Kon er niet echt uit opmaken of die nou veel beter waren. Alternatieven zijn dan de Shimano's, maar die zijn weer flink duurder.