Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gazelle Kathmandu - Forum Wereldfietser

Gazelle Kathmandu

Zag ik vorige week nog een nieuwe Kathmandu voor €1100,-, wat ik al aardig goedkoop vond, dit slaat wel alles!
Deze advertentie kwam ik tegen op MP. Hoewel overjarig maar wel nieuw toch erg goedkoop voor een volledige XT afgemonteerde fiets voor €949,- Ik ben benieuwd welke maten er nog zijn.
Demy schreef:Zag ik vorige week nog een nieuwe Kathmandu voor €1100,-, wat ik al aardig goedkoop vond, dit slaat wel alles!
Deze advertentie kwam ik tegen op MP. Hoewel overjarig maar wel nieuw toch erg goedkoop voor een volledige XT afgemonteerde fiets voor €949,- Ik ben benieuwd welke maten er nog zijn.
Er staat niet heel erg letterlijk dat de fiets volledig XT afgemonteerd is. Daar moet je mee oppassen, soms zijn fietsen in de opruiming van stunters niet origineel zoals ze in de folder van het grote merk stonden.
Leon

De Kathmandu zit niet meer in het assortiment van Gazelle. Het kan dus zijn dat de aangeboden fietsen uit een partij ruiming komen.
Let wel op met dit soort stuntaanbiedingen via Marktplaats. Leon heeft gelijk: er zijn stunters die vaak ook handige sleutelaars zijn en gemakkelijk groepen vervangen. Verder is de vraag wat is er geruimd: een overgebleven partij Kathmandu-frames die de aanbieder zelf heeft opgebouwd, of complete fietsen?
Overigens lijkt Leenders mij toch wel meer kwaliteit bieden dan alleen maar een stunter.
Wie uit de omgeving van Nijmegen kent deze zaak of wil er eens gaan kijken?
Lijkt me wel lastig als je iedere keer voor garantie en service van Leeuwarden naar de Betuwe toe moet. Wat kost dat?

Moin!

Wat hangen de lowriders raar hoog bij die fiets, lijkt me niet echt stabiel fietsen.

Fiets de wereld,
Whisky

High-riders?

Frank van Rijn heeft er ook eentje. Tenminste is de Kathmandu er van afgeleid.Afbeelding

Demy schreef:High-riders?
Frank van Rijn heeft er ook eentje. Tenminste is de Kathmandu er van afgeleid.
Ah, vandaar dat hij zijn fiets moet duwen :lol: :roll:

Fiets de wereld (met lowriders)
Whisky

Als je verder Googled kom je ze nieuw nog goedkoper tegen, met de bewering volledige Deore XT groep. Ik heb me nooit in verdiept in Gazelle dus..............

Als een fiets uit de collectie gehaald wordt zie je wel meer behoorlijke aanbiedingen. Bij deze van € 899,- kan je nog een fiets van € 400,- inruilen..................of inruilen en dan 899 betalen????
Normaal € 1299
Inruil € 400
http://www.rijwielcentrale.com/content_ ... g.asp?f=43

Evengoed zie je dat ook wel bij andere handelaren en andere merken.

Bob&Marguérite schreef:Als je verder Googled kom je ze nieuw nog goedkoper tegen, met de bewering volledige Deore XT groep. Ik heb me nooit in verdiept in Gazelle dus..............

Als een fiets uit de collectie gehaald wordt zie je wel meer behoorlijke aanbiedingen. Bij deze van € 899,- kan je nog een fiets van € 400,- inruilen..................of inruilen en dan 899 betalen????
Normaal € 1299
Inruil € 400
http://www.rijwielcentrale.com/content_ ... g.asp?f=43

Evengoed zie je dat ook wel bij andere handelaren en andere merken.
[/quote]

Waar zijn die dan?

Ik kan er trouwens niks anders van maken dan na inruil. (fiets, vriendin, auto?) In iedergeval is 1299 - 400 = 899.

whisky schreef:
Demy schreef:High-riders?
Frank van Rijn heeft er ook eentje. Tenminste is de Kathmandu er van afgeleid.
Ah, vandaar dat hij zijn fiets moet duwen :lol: :roll:

Fiets de wereld (met lowriders)
Whisky
Idd een beetje ongelukkig plaatje om te gebruiken door Gazelle. Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat hij net aan 't opstappen is (om er aan de andere kant weer af te stappen?) Nu weten we in iedergeval zeker dat die van Rijn alles bij elkaar liegt als hij zegt dat "ie de wereld rondfiets.

Demy schreef:Nu weten we in iedergeval zeker dat die van Rijn alles bij elkaar liegt als hij zegt dat "ie de wereld rondfiets.
Op z'n lezingen en in z'n boeken vertelt hij ook dat hij soms hele stukken moet lopen af en toe; Sahara, Autralië etc.
Overigens is hij niet de enigste die z'n voortassen liever wat hoger heeft !!
Zie topic: http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 4006#34006