Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKG] Jutlandroute - Forum Wereldfietser

[TKG] Jutlandroute

Dag,

Ik zoek het boekje Jutlandroute, momenteel niet nieuw te verkrijgen.

Mvg,
Roeca
roeca schreef:Dag,
Ik zoek het boekje Jutlandroute, momenteel niet nieuw te verkrijgen.
Mvg,
Roeca
De nieuwe versie verschijnt 25 maart. Volledig herzien en in kleur.
Ik hoorde van de auteur dat hij vorige week de allerlaatste correcties heeft gedaan en dat het naar de drukker kon.
Als ik jou was zou ik daar even op wachten.
Dag Michaël,

Bedankt voor de info.
Is het niet te koop bij F.I.S.?

En hoe zit het met de Hanzeroute? De rest doen we volgend jaar!

Mvg,

Roeca
roeca schreef:Dag Michaël,
Bedankt voor de info.
Mvg,Roeca
Roeca
Als de Jutlandroute bij de drukker vandaan komt is hij zeker ook direct te koop bij het FIS. Hun website is wat verouderd en wordt slecht bijgehouden.

Van de Hanzefietsroute zijn nu 2 delen beschikbaar; van Zaltbommel naar Lübeck en van Lübeck naar Brandenburg (of Berlijn). Meer info www.hanzefietsroute.nl
Hoi Roeca,

Mocht je niet willen wachten op de nieuwe versie, dan heb ik nog steeds de oude versie van de Jutlandroute in de aanbieding!

Groet, Martie
Michael W schreef:
roeca schreef:Dag Michaël,
Bedankt voor de info.
Mvg,Roeca
Roeca
Als de Jutlandroute bij de drukker vandaan komt is hij zeker ook direct te koop bij het FIS. Hun website is wat verouderd en wordt slecht bijgehouden.

Van de Hanzefietsroute zijn nu 2 delen beschikbaar; van Zaltbommel naar Lübeck en van Lübeck naar Brandenburg (of Berlijn). Meer info www.hanzefietsroute.nl
Aan de FIS-website wordt nu hard gewerkt. Over 2 maanden moet er een geheel vernieuwde website zijn. Ook worden er dit voorjaar flink wat FIS routegidsen herdrukt.