Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tent terranova solar 2.2 - Forum Wereldfietser

Tent terranova solar 2.2

Wat me een heel mooi, sterk, licht, handig tentje lijkt is de terranova solar superlight 2.2.

Te gebruiken in alle weertypen, 2 ingangen, veel plaats bij beide ingangen.

Semi-geodetisch. Enige nadeel eerst binnentent opzetten, maar dat wil ik er dan wel bijnemen.

Ik vroeg me af wie, zo een tentje reeds in bezit heeft. Gewoon om te weten of m'n indruk juist is.

Als ik ooit een nieuwe tent zou kopen, dan toch wel deze.

Willem

ps:
Momenteel hou ik het nog even uit in m'n gewichtige Lafuma Trek Sherpa II, de term dekt de lading niet helemaal, bij eerste gebruik lekten de naden al licht. Meer dan 3 kg, nog geen echt extreme condities meegemaakt, voelde betrekkelijk stevig aan. Maar ook het bevestigingspunt van de tentpaal vertoonde al tekenen van slijtage, na 1 vakantie.
Momenteel is dit tentje niet meer voor de rijkere westerse markt, vandaar de link naar http://euroshop.delfi.lv/sports_turisms ... a_trek_ii/, moest je een foto willen zien.

Verder is deze tent ruim genoeg zeker zeker voor single gebruik, wat zwaar, en voor grotere en waarschijnlijk ook kleiner personen wat kruipen.

Verder vroeg ik me af of er mensen zijn die met een Lafuma Sherpa Trek II in 'zwaarder' weer hebben gestaan. Ik wil hem eerst nog minstens 1 jaar gebruiken voor ik hem afschrijf, en wie weet ,als hij zich gedraagt nog wat langer, maar dat de solar 2.2 beter is weet ik in feite nu al.

Dat mag ook wel voor meer dan 4 keer de prijs van mijn tentje.

Er is zeer onlangs elders op dit forum al uitgebreid gesproken over Terra Nova tenten.

Ook hier staat een uitgebreide, bespreking,

http://www.andyhowell.info/trek-blog/?p=231

Soms is het leuk om ervaringen van wereldfietsers te horen. maar de indruk van deze bespreking is super.

Waarom maakt dan niet iedereen dezelfde tweepersoonstent, vraag ik me af.

Van de Lafuma Sherpa Trek II (uiteraard) nog niets gevonden.

Willem