Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ga je mee Twente op zijn kop zetten van 11-13 april ? - Forum Wereldfietser

Ga je mee Twente op zijn kop zetten van 11-13 april ?

Fietsweekend 11-13 april 2008
Twente op zijn kop!

Net zoals het afgelopen jaar organiseren we ook dit voorjaar weer een fietstocht in Nederland voor mede Wereldfietsers. Omdat het de afgelopen twee keer op de Heuvelrug en op de Via Romana zo leuk was :>

Ga je mee? Hou dan een plekje vrij in je agenda van 11 t/m 13 april en meld je aan!

Fietsen…

>> Van vrijdagavond 11 april tot en met zondagnamiddag 13 april.
>> In Twente en eventueel even de Duitse grens over.
>> Over een route die nog opgesteld wordt door een local! Zodra de route af is, wordt deze via dit topic bekend gemaakt.

Uitgenodigd….

>> Iedereen die van reizen op de fiets houdt, lid is van de Wereldfietser en gezellig is.
>> Maximaal was-15-maar- wordt-wegens-succes-20 Wereldfietsers.

Handig om te weten….

>> We kamperen op campings.
>> Alle kosten van het weekend (camping, eten en..) zijn voor eigen rekening en dien je zelf ter plekke te betalen aan de campingbaas enzv..
>> Wij zijn geen reisorganisatie/leiders maar drie enthousiaste fietsers die wat organiseren voor andere wereldfietsers.
>> Deelname is voor eigen risico. Het organisatie team (en de vereniging de Wereldfietser) kan op geen enkele manier aansprakelijk gesteld worden voor diefstal of schade in geval van ongeval, letsel, etc. aan jezelf of derden. Wij raden je aan om zelf zorg te dragen voor een reis- en ongevallenverzekering en/of aansprakelijkheidsverzekering.

Meegaan…
>> Kan zodra je je opgeeft per mail bij mij, Blanche via de PB met vermelding van Twente Weekend.

Wij hebben er erg zin in! Tot dan allemaal!

Wouter, Marianne en Blanche

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lijkt me een toffe tocht worden! Zijn er al veel aanmeldingen? En mogen er ook fietserkes uit België mee?

Hallo Pypi!

Natuurlijk mogen er Belgische fietsers mee. Inmiddels hebben zich al 11 fietsers aangemeld, zie de deelnemerslijst op mijn weblog. Kom je ook?

Blanche

Hey Blanche,
Ik ben erbij natuurlijk. Zorg je wel een beetje voor mooi weer?
jim

Dag Blanche,

Als 't nog kan: Ik doe graag mee. Het afgelopen winterweekend is me perfect bevallen, dus ik wil graag meedoen aan andere WF/niet WF evenementen.

Groet

Jans

Ik hoop dat ik nog op tijd ben, maar ik heb ook een mailje gestuurd!

Hai Blanche,

Ik krijg voortdurend een melding van mijn provider dat het e-mail adres sammoresam...... enzovoort niet kan worden bereikt. Dus ik hoop dat je mijn aanmelding via dit forum wilt accepteren.

Stuur me anders even een pb om een eventueel ander adres door te geven.
Mijn server wil dit adrs niet kennen............. :roll:

Groet

Jans

Jans Kinds schreef:Hai Blanche,

Ik krijg voortdurend een melding van mijn provider dat het e-mail adres sammoresam...... enzovoort niet kan worden bereikt. Dus ik hoop dat je mijn aanmelding via dit forum wilt accepteren.

Stuur me anders even een pb om een eventueel ander adres door te geven.
Mijn server wil dit adrs niet kennen............. :roll:

Groet

Jans

@ Jans.....hij zou moeten werken, heb wel die van Marc gekregen.
Je hebt inmiddels een pb-tje met mijn werk e-mail.

@ Jans en Marc .... als jullie lid zijn of worden, dan mogen jullie mee :>

Da's mooi! Zoals ik net al gemaild heb ben al weer een aardig tijdje lid, dus 'count me in' :)

Leuk dat er zoveel leuke mensen meegaan! Ik heb er zin in.

Vanuit een warm ChiangMai,

Groetjes, Marianne

Sorry ff off topic met een lid van de organisatie....

Jij heel veel plezier!! Goed aangekomen dus :>
Zit je niet erg snel in het internetcafe???

Zo nu weer on topic.......

Hallo WereldFietsers,

Wegens het grote succes bij de aanmeldingen, heeft de organisatie besloten om het maximum van 15 deelnemers op te hogen naar 20. Maar daar blijft het bij!! :wink:

Inmiddels hebben zich al 17 fietsers aangemeld, zie de deelnemerslijst op mijn weblog. Kom je ook?

Meld je dus aan!!
Er zijn nog drie plaatsen!!

Marianne, Wouter en Blanche

Er is nog een plaats.....

Wie gaat er mee?

Als dat laatste plekje nog vrij is, wil ik het graag invullen.

Groeten,

Richard

Je staat op de deelnemerslijst Richard!

De deelnemers zijn allen bekend....

Nu nog een fabuleuze route uitzetten en de mooiste campings boeken!
Jullie horen!

See ya in Twente 8)

Marianne, Wouter en Blanche

Kan ik nog mee?

Helaas Pypie je kan niet meer mee......

We zitten namelijk boordevol.
We zitten op 22 fietsers en daarbij willen we het laten om organisatorische redenen. Mischien tijdens onze tocht in het najaar als die er gaat komen?
Na een zeer korte briefing (Wouter: "Zal ik op het fluitje blazen?" volstond) vertrekken we van de mooie camping (Roderveld) in Rossum uit Rossum.
De tocht begint pas echt als we na zo'n drie kilometer een hommage brengen aan de plaatseijke Henri Desgranges, Roelof Damhuis.
Roelof was een kei en is vereeuwigd in een monumentale kei, samen met een maat. We behandelen zijn palmares.

Twente op z'n kop gaat van start, op 9 april wordt het heuvelachtige coulissenlandschap door zo'n twintig fietsers uit gans Nederland aan een inspectie onderworpen.

De Volkskrant heeft het in haar editie van vandaag (12 april) niet goed begrepen: Een groot artikel onder de kop: Wielrennertje spelen.
Bijna niemand heeft het gelezen en wie dat wel deed: de snel opdoemende Tankenberg en de prachtige vergezichten vanf de autovrije paden maken duidelijk: het is geen spelen. This is the real thing. Meewarigheid, de ironie gepasseerd, is niet aan ons besteed.

....Later....

A.

Het wordt druk in Twente :shock: :D

Maar WF-ers hebben eind mei een tweede kans: http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=7655

Fiets de wereld,
Whisky

Dag alle Twentefietsers,

Ik ben nog niet thuis, zit bij Ari in Borne.

Wouter, Marianne en Blanche bedanktvoor de organisatie en de erg leuke tocht.
Heb weer van een fietsweekend genoten. Medefietsers ook bedankt voor het gezelschap.
Ik wacht graag de fotos af er zijn er genoeg gemaakt volgens mij.

Weer was goed, pizza was goed campings van heeeeel erg goed ( vloerverwarming etc.) tot gewoon goed. De stemming was (hoe kan het ook anders ) fantastisch.
Morgen en overmorgen fiets ik weer naar Winschoten.

Tot een volgende tocht.

Groet

Jans.