Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietser Harm Reintjes in Trouw - Forum Wereldfietser

Wereldfietser Harm Reintjes in Trouw

Morgenochtend, 23 januari, staat er een foto van wereldfietser Harm Reijntjes in Trouw. In datzelfde nummer staan overigens nog meer bekende wereldfietsers.
Onze Harm??

Dat willen we niet missen. Dat wordt een krantje kopen dus :>
Waar gaat de reportage over?

Overigings waren er ook vier (Wouter, Roel, Douwe en Blanche) wereldfietsers op de marokkaanse tv afgelopen december :wink:
In een kleine oase werden de vier geïntervieuwd over het toerisme in Marokko. Jammer genoeg kampeerde ze op de dag van uitzending wild. De uitzending hebben ze daarom niet kunnen zien :cry: Voor wie ook de uitzending gemist heeft zijn hier de foto's :lol:

Afbeelding

Afbeelding

In het kader van TV-uitzendingen heb ik nog wat:

Ik ben DV donderdag 24 januari te gast bij 'Desalniettemin' van Omroep Zeeland TV. Het live programma wordt tussen 18.00 en 19.00 na het nieuws gepresenteerd.
www.omroepzeeland.nl ---> klik op 'live tv'.

Groeten,
Samuel

Het was even zoeken maar ik heb inderdaad Harm kunnen vinden ... gezien de aankondiging zocht ik naar een pagina groot artikel ....

Op pagina 3 van de bijlage fiets en wandelsbeurs die zelf als bijlage in de fiets&wandelgids zit in de Trouw, daar dat mannetje tussen de tulpen dat is Harm.......

Wouter

Die foto van onze Harm met een tulpenrood-shirtje in een tulpenveld met dezelfde kleur gaat nu de hele wereld over in het kader van de Holland-promotie.
Frau Antje is nu uit en Harm is nu in!
Overigens de foto is van Gudy.
De fietsende fotografen Gudy, Marco (Meijerink), Ellen, Maaike, Debby, en Kees verzorgen op de Fiets en Wandelbeurs een foto-expositie met elk hun eigen invalashoek
zie: www.fietsenwandelbeurs.nl

Hallo Wouter,
Pathfinder_II schreef:Het was even zoeken maar ik heb inderdaad Harm kunnen vinden ... gezien de aankondiging zocht ik naar een pagina groot artikel ....
Inderdaad, daar zocht ik ook naar. Door zijn schutkleur had ik hem eerst niet in de gaten. :wink:

Bert, bedankt voor het attenderen op die bijlage. Ik had hem anders gemist (als niet-abonnee).

Groetjes,
Frank

De foto van Harm Reijntjes heeft de Keukenhof op een idee gebracht. Er komen speciale openingsavonden alleen voor fietsers. Welke avond plannen we voor een gezamenlijke tocht van de Wereldfietser door de Keukenhof? Met natuurlijk Harm in zijn rode tulpenkleurige shirtje voorop.
zie: http://www.tourpress.nl/nieuws.php?id=11502