Additionally, paste this code immediately after the opening tag: smakeloos - Forum Wereldfietser

smakeloos

Pak net twee nieuwe Rohloffnaven uit, en dat is schrikken. Tot nu toe hadden ze een sticker die je er af kon halen, nu zijn die dingen compleet volgetatoeeerd met een laser. In het echt is het nog vulgairder als op de foto
Afbeelding

...mmm, en de volgende keer worden ze ingekleurd :D

Binnenkort komt een serie met lichtgevende letters. Helaas leven we in een cultuur waarbij merknamen steeds dominanter in beeld komen.

pfff.....zijn er geen ergere dingen op de wereld om je druk over te maken?
Daar komt bij dat met een laag modder geen enkele merknaam terug te vinden is.

gewoon een kwestie van smaak lijkt me ik vnd het mooier dan die stikker, hopelijk is de fiets die ik besteld heb met zo`n nieuwe uitvoering.
Martin

Discreter was mooier geweest. Marten heeft bij mij de sticker eraf gehaald, maar ik vind dit eerlijk gezegd nog best meevallen. Het is in elk geval een stuk beter dan die enorme gele sticker. Chris King balhoofdstellen schijn je tegenwoordig ook niet meer zonder opzichtige belettering te kunnen krijgen (en dan maar gek opkijken als je fiets gepikt wordt).
Veel erger is overigens de Travelmaster van mijn vrouw. Daar staat waar maar even plek lijkt te zijn op allerlei onderdelen in koeienletters "Ritchey". Dezelfde zadelpen maar dan in originele Kalloy uitvoering doet het niet alleen zonder zichtbare belettering, maar is ook nog eens netjes gepolijst in plaats van dat lelijke mat zilver van die Ritchey versie.
Wim

Mmm ik het echtpaar Rohloff nooit vertrouwd, samen met je partner een naaf ontwerpen... :D Dan ben je wel een beetje vreemd... T s nog een duur kreng ook. En nu dit weer dit is echt de limit... Gooi massaal uw Rohloffen aan de kant!

Bij mijn VSF vielen na een paar regenbuien de stickers er spontaan af! En daar was ik erg content mee!

Groet Marieke

Nou ja, je kunt er altijd nog een Shimano sticker overheen plakken..... :wink:

Eric Schuijt plakt er op verzoek een sticker van de Vakantiefietser overheen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

bert sitters schreef:Eric Schuijt plakt er op verzoek een sticker van de Vakantiefietser overheen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
met een sticker gaat Erik het niet redden, volgens mij heb je er drie nodig :shock:
/Marten


waar zijn toch die wereldfietsers stickers gebleven?

Eric's stickers zijn vast heel groot...

m-gineering schreef:
bert sitters schreef:Eric Schuijt plakt er op verzoek een sticker van de Vakantiefietser overheen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
met een sticker gaat Erik het niet redden, volgens mij heb je er drie nodig :shock:
/Marten

Wat is Eric toch bescheiden!

waar zijn toch die wereldfietsers stickers gebleven?
m-gineering schreef:Pak net twee nieuwe Rohloffnaven uit, en dat is schrikken. Tot nu toe hadden ze een sticker die je er af kon halen, nu zijn die dingen compleet volgetatoeeerd met een laser. In het echt is het nog vulgairder als op de foto <>
Weet je zeker dat het geen Chinese namaak is? Herr Rohloff is altijd zo bescheiden. :wink:
Leon

Hmm... ik vind het wel mooi.
Ik heb het niet zo op merkjes, maar dit is niet al te opzichtig.
Gewoon bij het parkeren van de fiets het wiel zo draaien dat het naar onderen staat :)

Op onze nieuwe fietsen mag wel zo'n 'speedhub'. Ik denk dat de meeste mensen niet eens weten wat het is.

Marco Meijerink schreef:pfff.....zijn er geen ergere dingen op de wereld om je druk over te maken?
Daar komt bij dat met een laag modder geen enkele merknaam terug te vinden is.
volledig mee eens!

HansvanderVeeke schreef:Hmm... ik vind het wel mooi.
Ik heb het niet zo op merkjes, maar dit is niet al te opzichtig.
Gewoon bij het parkeren van de fiets het wiel zo draaien dat het naar onderen staat :)

Op onze nieuwe fietsen mag wel zo'n 'speedhub'. Ik denk dat de meeste mensen niet eens weten wat het is.

HansvanderVeeke schreef:Hmm... ik vind het wel mooi.
oef....gelukkig ;)

Ik heb het niet zo op merkjes, maar dit is niet al te opzichtig.
Gewoon bij het parkeren van de fiets het wiel zo draaien dat het naar onderen staat :)
gewoon blijven zwengelen, dan zie je er niets van :D

Lichtjes opschuren met 600. Dan lakken.

Ach vind het wel meevallen, en met een laag blubber is het zo verdwenen.

Zou alleen jammer zijn als de naaf duurder wordt nu ze een lasergraveerapparaat hebben moeten aanschaffen ipv een stickervelletje.

Smakeloos? Vindt ik wel meevallen. Ik vind die Rohloff naaf sowieso nogal grofstoffelijk, een grove gravering past daar wel bij.

En andere merken zetten toch óók hun naam op hun onderdelen?

Als het je niet bevalt dan kun je altijd nog gewoon niet kopen. Zo'n geweldig ding lijkt het mij in ieder geval toch niet (erg duur, trapt zwaarder, grote schakelafstanden, moeilijk en duur onderhoud, verplicht ketting spannen, etc.).