Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gevraagd: Boek "Fietsen in Andalusie" van Luc Otem - Forum Wereldfietser

Gevraagd: Boek "Fietsen in Andalusie" van Luc Otem

In verband met fietsvakantie in Andalusie te koop gevraagd het boek "Fietsen in Andalusie" van Luc Oteman.

Helaas is dit boek niet meer nieuw te koop en kan ik het ook nergens meer vinden. In 2009 schijnt er een herdruk te komen, maar we hebben dit boek al in 2008 nodig.... :cry:

Het lijkt me een nuttig boek voor onze vakantie. Wellicht heeft iemand het boek nog ergens in de boekenkast staan en wil het aan ons verkopen? :lol:

Alvast hartelijk bedankt! Tips voor andere nuttige boeken voor fietsen in Andalusie zijn ook welkom.

Dan had ik denk ik geluk een paar maanden geleden nog gelocht in leiden bij Zandvliet. dus misschien staat er nog 1 ergens in een kast.

Net 2 weken daar gefietst en helaas is het boekje wat oud. de wegnummers zijn bijna allemaal aan het veranderen . helaas houdt zelfs de michelin het niet bij. Aanrader: gebied rond Priego de Cordoba.

Hoi Katja,

Fietsen in Andalusië is inderdaad helemaal op en was ook enigszins verouderd inderdaad. Mocht je het nog te pakken kunnen krijgen dan kan ik je eventueel wel de laatste update sturen met vooral veel info over nieuwe accommodatie etc.
Er zijn 2 andere fietsgidsen met routes in Andalusië:
**Net een paar maanden geleden verschenen: Onbegrensd fietsen naar Andalusië, een route van Girona via Granada en Córdoba naar Sevilla en Cádiz. Je kunt met deze gids van Paul Benjaminse en Fred van Eck echter ook een rondje of een 'acht' maken langs Sevilla, Córdoba, Malaga en Granada.
**Van de Spaanse Nederlander (of is het Nederlandse Spanjaard:-)) Raúl González is er Fietsvakanties in Zuid- en Midden-Spanje; de mooiste tochten met overnachtingen in hostals. Hierin een tocht van Sevilla via Cordoba naar Granada en ook een wat groetere tocht vanuit Malaga langs Ronda en o.a. Granada.

Voor meer info zie hieronder.

Luc Oteman

Hallo katja.
Als het je lukt om aan het boekje te komen van Oteman zou ik dat zeker doen. Hier staat veel meer informatie in over de omgeving en dergelijke. Het is ook veel uitgebreider wat betreft routes.
De routes van Raoul Gonzales zijn gratis te downloaden op fietsen in spanje.
Ik heb het boekje van Oteman trouwens nog wel gezien bij enkele boekhandels in Brabant en mocht je het willen dan wil ik het mijne wel uitlenen.

Ik heb het boekje ongebruikt liggen.
Stuur je wel een pb-tje.
Groet,
Marjan.
Ik heb het boek inmiddels gevonden! Bedankt voor de reacties!