Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Jacopsroute 1 en 2 te koop - Forum Wereldfietser

Jacopsroute 1 en 2 te koop

:D Ik las dat Jacopsroute 1 en 2 overal uitverkocht is. Ik kan iemand met deze delen een plezier doen. Ik heb Jacopsroute deel 1 en 2 te koop voor eur 5,-, (excl. verzendkosten). Er staan wel wat aantekeningen in maar daar kan je alleen maar je voordeel mee doen. Of je moet ze bij mij ophalen vlakbiij Geldermalsen (west-betuwe). R
alime schreef::D Ik las dat St. Jacobsroute 1 en 2 overal uitverkocht is. Ik kan iemand met deze delen een plezier doen. Ik heb Jacopsroute deel 1 en 2 te koop voor eur 5,-, (excl. verzendkosten). Er staan wel wat aantekeningen in maar daar kan je alleen maar je voordeel mee doen. Of je moet ze bij mij ophalen vlakbiij Geldermalsen (west-betuwe). R
Ik weet niet of je ze nog hebt...

Maar ik wil ze wel van je kopen!

8)

sorry Sparge et al,
Ze zijn al weg

Was misschien ook wel geïnteresseerd. Ik heb nog geen route voor van Spanje terug te komen dus... (ik wil in Augustus via de Benjaminse van Verdun tot Girona vertrekken om dan door te rijden tot Valencia, en via Zaragosa terug via Frankrijk weder te keren)

Klinkt interessant. Ik ga in augustus via frankrijk naar zuid spanje maar wil andere weg terug. Weet nog niet welke.

alime schreef:Klinkt interessant. Ik ga in augustus via frankrijk naar zuid spanje maar wil andere weg terug. Weet nog niet welke.
Misschien kunnen we een eindje samen rijden?

Ik heb September weliswaar ook nog, en wel daarom ook nog even de Tourmalet passeren.