Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TKA Imagetank voor fotograferende vakantiefietsers - Forum Wereldfietser

TKA Imagetank voor fotograferende vakantiefietsers

Te Koop

Imagetank voor fotograferende vakantiefietsers

Voor iedereen die onderweg een backup wil maken van zijn digitale beelden heb ik de Vosonic VP8360 te koop. Met deze imagetank is het mogelijk backups te maken van alle soorten geheugenkaartjes. Het beperkt zich dus niet alleen tot foto's maar ook van videomateriaal, routes van je gps of natuurlijk je favoriete muziek....
Oh ja, ook het bekijken van RAW bestanden behoort tot de mogelijkheden.
De tank heeft een relatief groot kleurenscherm waarop je foto's een films terug kunt zien.
De imagetank wordt geleverd met een hardkunstoffen hoes die de tank een prima bescherming biedt in je fietstassen. En natuurlijk met alle bijbehorende kabeltjes (al moet ik zeggen dat ik die nooit heb gebruikt).

Voor technische specificaties kun je kijken op: http://www.vosonic.com/product.php?PA=f ... d=1&id_1=1

Deze imagetank is 120GB groot.

De imagetank is ongeveer 6 maanden oud en zit dus nog mooi binnen de garantie. Je koopt de tank met alle toeters en bellen compleet in de oorspronkelijke doos.

Prijs in de winkel is 415 euro. Mijn prijs is 249 euro.

Je kunt me bereiken op: 06 38911078 of kijk op mijn website onder het kopje "informatie" voor meer gegevens.

Afbeelding

Niet dat ik geïnteresseerd ben hoor, maar wat is de capaciteit? Volgens de website heb je hem van 20 to 160GB...

En hoe doen de batterijen het? Voor een wereldfietser is dat ook wel belangrijk...

Hoi Otto,
Excuses....staat er nu bij. De tank is 120GB groot.

Wanneer je je alleen beperkt tot het downloaden van je kaartjes naar de tank dan hou je het makkelijk weken/maanden uit.
Ga je in je tent filmpjes kijken en muziek luisteren dan hou je het misschien 2 dagen uit (weet dat niet exact, heb dat nooit gedaan)

Wat batterijcapaciteit betreft heb je echt geen probleem.

Groet,
Marco

kerstactie :lol: : nu met extra oplaadbare batterij!

Afbeelding

is verkocht....