Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen naar China (februari tot augustus 2008) - Forum Wereldfietser

Fietsen naar China (februari tot augustus 2008)

Er staat zeer binnenkort een geweldige fietstocht gepland van Olympia (Griekenland) naar Beijing (China). De tocht is georganiseerd onder begeleiding en staat in het kader van de Olympische spelen Daarnaast rijdt er een volgauto mee. De afstand bedraagt 12.000 kilometer en zal 171 dagen duren. De start is op 20-2-2007 vanuit Griekenland en de finish is op 8-8-2008 in China.

Wie meer wil weten kijkt even op www.pageline.nl

Als je interesse hebt om mee te gaan of een gedeelte van de reis mee te gaan (dit is ook mogelijk) dan kan je mij een email sturen of even bellen. De contactgegevens kan je vinden op de site die hierboven is vermeld.

Met vriendelijke groet,

Mark van Essen

Goede reis!
Het lijkt er in eerste instantie op als je mensen meevraagt trouwens, of ligt dat aan mij?

Blanche
Re :
Goede reis!
Het lijkt er in eerste instantie op als je mensen meevraagt trouwens, of ligt dat aan mij?
Blanche

Beste Blanche......er kunnen nog zeker mensen mee! Een extra Nederlander zou leuk zijn, kunnen we onderweg nog eens een beetje Nederlands met elkaar praten ;-)

Tja leuk....maar ik vrees dat ik op zo'n kort termijn geen vrij kan vragen.
Bovendien begin ik pas volgend jaar met mijn spaarpotje -verlofsparen-. Dusse er zit nu nog niets in :>

Bedankt voor het aanbod !
Misschien om voor andere geïnteresseerde te laten weten of je bijvoorbeeld ook voor een maand of 2 mee kan fietsen?..

Lijkt me super gaaf....!! maar zoals ik jouw verhaal zo lees, lijkt het me dat jij je benen wel onder je lijf vandaan fietst.. Hoeveel heb je per dag gepland? en waar gaan jullie vooral overnachten?

ik ben benieuwd!! ook wel een beetje jaloers hoor!! gaaf!!

groeten Yvette

markvanessen schreef:Re :
Goede reis!
Blanche

Beste Blanche......er kunnen nog zeker mensen mee! Een extra Nederlander zou leuk zijn, kunnen we onderweg nog eens een beetje Nederlands met elkaar praten ;-)

Zucht, ik lees dit te laat, 2 weken voor het vertrek :( Ik ben net afgestudeerd en zou het nu dus prima kunnen doen. Dit is echt een hele grote wens van mij, maar de voorbereidingstijd is te kort om het financieel en conditioneel goed voor te bereiden. Natuurlijk is niks onmogelijk als je het echt wilt, maar ja om nou in 2 weken mn huurhuis op te zeggen, te verhuizen naar mn ouders en sponsoring zien te regelen :? Zo graag wil ik het blijkbaar ook niet :oops:

Wel een mooi idee trouwens om van Olympia naar de plek van de spelen te rijden. Over 4 jaar ben ik er bij (waarschijnlijk precies tussen een banenwissel).