In de aankomende zomer zouden we graag naar Praag fietsen, volgens de route van Wouter Bazen (Fietsen naar Praag). Mijn oudere broer en zijn vriendin zien Praag ook zitten (ze hebben al veel andere fietsroutes achter de rug), maar zij zitten wel met hun kleine spruit Jonas. Tegen juli 2008 zou hij anderhalf jaar zijn. De kleine Jonas heeft al ervaring met in de tent te slapen, en iedere dag zit hij ook 2 x 12 km in de fietskar. Hier waren nooit problemen mee. Maar, is het mogelijk om met fietskar op fietsvakantie te gaan? Aan de trekkracht van mijn broer twijfel ik niet, maar hoeveel kilometer kan een kleine jongen van anderhalf aan? Is het te doen om dagelijks 90 a 100 km te rijden, of gaat Jonas dat na x aantal kilometers niet meer leuk vinden? Heeft er iemand ervaring mee?
Ik hoop enkele reacties en tips te krijgen die mijn vragen beantwoorden en ons kunnen verderhelpen. Alvast bedankt!
Koen
Ik hoop enkele reacties en tips te krijgen die mijn vragen beantwoorden en ons kunnen verderhelpen. Alvast bedankt!
Koen