Beste Willem,

Nu ik bezig ben om me te oriënteren op een nieuw zadel is het jammer dat informatie verstrekken ineens als een "discussie" wordt gezien.
(zie onderstaand)

Misschien is dit zadel wel geschikt vóór vrouwen én mannen en dat Emiel hier op kan fietsen zegt dus verder niets over het zadel.

Wil.

Ps. ik zoek verder!!

===========================================
Geplaatst: Ma 07 Mei, 2007 20:48 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ondanks alle commotie over wat voor zadel het is; Emiel heeft um gekocht en het bevalt uitstekend!
Ook alle eerdere commotie ten spijt over het niet meer kunnen inrijden van een 2hands lederen zadel; ook dit was geen probleem. Na een dikke 200 km in twee dagen geen klachten gehoord.
Het was dus een mooi leren brooks zadel wat voor een prikkie te koop was en waar nu een man(!) blij op rondrijdt. Dus het is geen dameszadel, Wim. Ik heb het bewijs gezien dat Emiel een man is.
Misschien kunnen we voortaan het gewoon waarderen als iemand iets aanbiedt ipv een discussie beginnen. O
Groet Marieke

(vriendin van koper)

Marieke is succesvol fietser, schreef geen boek, werkt in loondienst en nee ook geen site
==================================================