Additionally, paste this code immediately after the opening tag: regen in maart in noord vietnam - Forum Wereldfietser

regen in maart in noord vietnam

Wij gaan in maart 2008 fietsen in noord vietnam, de reis is al gepland. Nu lees ik veel berichten dat het in (februari en ) maart langdurig motregent en mistig is. Wie heeft in deze periode gefietst in Noord Vietnam dus rondje Hanoi, Son La, Dien Bien Phu, Sapa, Lao Cai en weer terg naar Hanoi. En kan ons iets meer vertellen over de hoeveel heid neerslag etc. in de maand maart.
Het valt ons op tijdens het zwerven over het forum dat er nogal tegenstrijdige berichten staan over fietsen in noord vietnam.Veel te druk op de wegen etc. Wij hebben juist dit gebied gekozen vanwegen de rust en de authentieke bergstammen. Dat 't pittig wordt dat weten we maar daar staat vast wat tegenover! onvergetelijke herinneringen bijv.
Hoe dan ook ons reisdoel staat al vast, maar als we weten wat ons te wachten staat dan scheelt dat en kunnen we ons erop voorbereiden.

Petra en nick
[quote="petra en nick"]Wij gaan in maart 2008 fietsen in noord vietnam, de reis is al gepland. Nu lees ik veel berichten dat het in (februari en ) maart langdurig motregent en mistig is.
Petra en nick[/quote]

Ik ben er niet geweest maar kijk eens op het volgende staatje met weergegevens.
http://www.worldweather.org/082/c00308.htm

Het lijkt erop dat het in mei pas goed losbarst. Het is wel erg warm, dus heel vroeg gaan fietsen.