Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat staat er op jouw Koga-Signature fiets? - Forum Wereldfietser

Wat staat er op jouw Koga-Signature fiets?

Het onderwerp zegt genoeg denk ik.
Wat vind jij handig, of wat raad jij af?
Ik heb veel verhalen gelezen dat men zijn of haar naam erop zet.

Omdat ik deze optie van Koga toch meer waard vind dan er alleen een 'standaard' naam op te zetten heb ik gekozen voor een, naar mijn mening, een handige tekst namelijk:

SOS 0031XXXXXXXXX

Oftewel, mijn telefoonnummer voor noodsituaties! Handig! kunnen ze altijd bellen wanneer je langs de weg ligt.... :o :lol:

Wat zijn jullie meningen en ideeën hierover?


EDIT: Natuurlijk is dit het thuisnummer van mijn ouders, aangezien ze daaronder toch altijd bereikbaar zijn. Dus niet het nummer van mij! :)

Oftewel, mijn telefoonnummer voor noodsituaties! Handig! kunnen ze altijd bellen wanneer je langs de weg ligt....
Ja, en dan...........................wordt deze opgenomen, zelf zul je dat niet kunnen want je ligt langs de weg :?

Of heb je een mobieltje bij je waar net zo handig een ICE in kan.

O ja! dat was ik vergeten te vertellen...het is het thuisnummer van mijn ouders, die eigenlijk altijd onder dat nummer bereikbaar zijn. Dat scheelt natuurlijk al enorm.

En een ICE staat ook in mijn mobiele telefoon.
Helaas heb ik hier nog geen ervaring mee en mocht er iets met mijn telefoon zijn waardoor deze het niet doet, staat mijn nummer nog ergens anders.

Ook vertrouw ik om één of andere reden het hele ICE-gebeuren nog niet 100%. Dit omdat ik zelf niet kan inschatten in hoeverre de hele wereldbevolking de code kent, op hulpverleners e.d. na.

uhmm ICE betekent?

dus nee niet iedereen kent het :P

Friso schreef: Helaas heb ik hier nog geen ervaring mee
Helaas?? :shock:

(ICE staat voor In Case of Emergency)

Sephi schreef:uhmm ICE betekent?

dus nee niet iedereen kent het :P
Hallo!

Het is de internationale afkorting voor In Case of Emergency.
Het komt erop neer dat je voor een belangrijk telefoonnummer (zoals de thuistel. van in mijn geval mijn ouders) de letters ICE toevoegd, zodat het voor hulpverleners direct duidelijk is wie ze in ICE moeten bellen.

Er hebben de laatste tijd wat artikels gestaan in kranten, maar hier een artikel in .pdf formaat (adobe reader)

http://www.ikbenvoor.be/uploadedFiles/I ... %20ICE.pdf

Joost B schreef:Helaas?? :shock:
Meer in: helaas heb ik nog geen groot fietsavontuur achter de rug!
Hierbij reken uiteraard mijn fietstocht rond het IJsselmeer als 10 jarig jongetje met familie niet mee.